20
یکشنبه 7 دی 1399
شماره 8121
صفحه‌آخر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
تهران شهر آبا و اجدادی‌اش است. شهری پر خاطره و راز آلود. شهری که تا همین چند وقت پیش با همه مصایبی که برایش دارد دوستش می‌داشت.
ظهر جمعه کوهنوردان در ارتفاعات تهران با بوران شدید روبه‌رو و متأسفانه بر اثر ریزش بهمن و سرمازدگی چند نفر کشته می‌شوند.
فیلم کوتاه «پاتوقی‌ها» به‌عنوان بهترین فیلم از نگاه تماشاگران در جشنواره سیاتل آمریکا انتخاب شد.
طرح روز
راجشاهی:‌ تمام انگشت‌های تمام اعضای خانواده‌ای در بنگلادش فاقد اثرانگشت است. به گزارش بی‌بی‌سی، خانواده آقای آپو برای داشتن کارت‌شناسایی حاوی اثر انگشت شست دست راست، عبور از گیت‌های فرودگاه‌ها و برای رأی دادن مشکل دارند.
فوجیان:‌ مردی در چین بیش از یک سال صرف ساختن خانه آبی شخصی‌اش کرد. به گزارش آدیتی‌سنترال، این خانه 600متری با هزینه معادل 61هزار دلار ساخته شد و دارای امکانات اصلی و همچنین قایق‌های تفریحی نیز هست.

عکس روز

فرار خرگوش از آتش سوزی کالیفرنیا
کاهش چشمگیر قیمت خانه مایکل‌جکسون

کاهش چشمگیر قیمت خانه مایکل‌جکسون

کالیفرنیا: مزرعه خواننده پاپ آمریکا که موسوم به «ناکجاآباد» و محل سکونت او بود، به قیمت 22میلیون دلار فروخته شد. به گزارش دویچه‌وله، مساحت این مزرعه ۱۱۰۰هکتار است.
عذرخواهی کلیسا پس از 400سال
عذرخواهی کلیسا پس از 400سال
باواریا: در شهر آیش‌شتت در ایالت باواریا، بین سده‌های ۱۵ و ۱۸میلادی، حدود ۴۰۰بی‌گناه را به اتهام جادوگری شکنجه کردند و سپس کشتند و اکنون مسئولان کلیسا از اقدام آن در400 سال پیش عذرخواهی کردند.

ویترین/ آکادمی عشق

کتاب «آکادمی عشق» با عنوان فرعی «شمس و مولوی؛ زندگی، اندیشه‌ها و قصه‌ها» تألیف شهاب‌الدین عباسی از سوی نشر خزه منتشر شد.

دست فرمان/ گفت‌وگو با راننده بغلی حین رانندگی

یکی از کارهای خطرناک راننده‌های ایرانی، صحبت کردن با راننده خودرو بغلی حین حرکت 2 خودرو است.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
معتقدم کرونا پیامدهای مثبتی هم داشته است. بعضی از رفتارها به مرور زمان برای بسیاری از افراد روتین و درونی شده بودند. پیش از شیوع کرونا بسیاری از جامعه شناسان به رفت00اره00ایی م0انند رستوران‌گردی‌های مدام، مال‌گردی‌ها و دور دورهایی که در خیابان‌ها انجام می‌شد انتقاد داشتند.
در بازی استقلال و پرسپولیس در نیمه اول، پورحیدری پروین را فریب داد. حضور هاشمی‌نسب به‌عنوان هافبک ‌نفوذی که سایه یک مهاجم را داشت، باعث شد تا پرسپولیسی‌ها جدا از چند حمله کم‌جان دچار شوک شوند.