04
یکشنبه 7 دی 1399
شماره 8121
اقتصاد
23023624
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

آینده اقتصاد در گروی حکمرانی مطلوب

خبر
چهارمین کنفرانس حکمرانی و سیاستگذاری عمومی اقتصاد در حالی قرار است به‌زودی برگزار شود که سعید سهراب‌پور، عضو هیات علمی دانشگاه صنعتی شریف و دبیر این کنفرانس تأکید دارد: تراکم نیروی‌انسانی متخصص و جوان مهم‌ترین نقطه قوت اقتصاد است.
ویژه
سکه و طلا هفته را با کاهش قیمت آغاز کردند و بعد از یک پایان هفته طلایی، دوباره به فاز نزولی بازگشتند.
همشهری پیامدهای تصویب یا عدم‌تصویب لوایح مربوط به گروه ویژه اقدام مالی را بررسی می‌کند

6دلیل برای همکاری با FATF

گزارش
با آغاز دوباره بررسی 2لایحه از 4لایحه پیشنهادی دولت برای پایان دادن به بهانه‌ها جهت حصر مالی و بانکی ایران در مجمع تشخیص مصلحت نظام باردیگر منتقدان و مخالفان بر این باورند که پذیرش استانداردهای بین‌المللی در ارتباط با مبارزه با تامین مالی تروریسم و همچنین جرایم فراملی سازمان یافته، اقتصاد ایران را به خطر می‌اندازد.

مطالبه مزد 99در مصوبه دستمزد 1400اعمال شود

نماینده کارگران در شورای‌عالی کار: پیگیری مطالبات مزد 99همچنان در دستور کار است، مگر اینکه مصوبه‌ای برای اعمال این مطالبات در مزد 1400به تصویب برسد
طرف کارگری همچنان بازنگری مزد 99را پیگیری می‌کند و وزیر کار باید وعده‌ای را که درباره بازنگری مزد 99در نیمه دوم سال به رئیس سازمان بازرسی کشور داده است عملی کند؛ این موضع نهایی طرف کارگری در ماجرای بازنگری مزد کارگران و درخواست جبران هزینه معیشت است.
تنفس 2ماهه برای تسویه وام مشاغل کرونازده
تنفس 2ماهه برای تسویه وام مشاغل کرونازده
بانک مرکزی با ارسال یک بخشنامه، مصوبات ستاد ملی مدیریت کرونا درخصوص حمایت از بنگاه‌های اقتصادی و صاحبان مشاغل و کسب‌وکارهای آسیب‌دیده از شیوع بیماری کووید-19 را به شبکه بانکی ابلاغ کرد.