12
پنج شنبه 6 شهریور 1399
شماره 8024
ورزشی
23023622
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

نکته بازی

تراکتور با پیروزی بر نفت مسجدسلیمان به فینال جام حذفی راه پیدا کرد و سهمیه حضور در لیگ قهرمانان را به‌دست آورد.
ویژه
به‌نظر می‌رسد عوامل متعددی دست در دست هم داده‌اند تا موج مهاجرت بازیکنان ایرانی به لیگ‌های خارجی ادامه یابد و بلکه تشدید شود.
​​​​​​​انگار مشکل دفاع راست پرسپولیس به این راحتی‌ها حل نخواهد شد. در این مدت گمانه‌زنی‌های زیادی در مورد جذب یک ستاره بزرگ برای تقویت این پست انجام می‌شد.
​​​​​​​پریشب در رسانه‌های اسپانیایی خبری منتشر شد که همه جهان را در شوک فرو برد. آلفردو مارتینس خبرنگار نزدیک به باشگاه توییت کرد که مسی به باشگاه فکسی فرستاده و خواهان فسخ قراردادش با بارسلونا شده.

سنگین‌تر از پنج هیچ

برنامه‌ای که قرار بود حاشیه‌ها را کنار بزند، حالا کاملا غرق درحاشیه‌ است
چند‌ماه بعد از آنکه محمدحسین میثاقی در برنامه‌اش ادعا کرد می‌خواهد ذائقه مخاطب را تغییر داده و از بحث‌های زرد و حاشیه‌ای به سمت مسائل جدی‌تر بکشاند؛ حالا خود او تبدیل به کلیدواژه حرف‌وحدیث‌های حاشیه‌ای شده است.
خیز رشید برای جدایی

خیز رشید برای جدایی

پای پرسپولیس در میان است؟
کمتر از 24ساعت از صعود تراکتور به فینال جام‌حذفی می‌گذشت که محمدرشید مظاهری، دروازه‌بان این تیم، اتفاقی جنجالی را رقم زد و صبح دیروز با حضور در فدراسیون فوتبال، درخواست فسخ یکطرفه قراردادش با تراکتور را ارائه داد.
یک سوپرجام ببینیم
​​​​​​​ببینید چه برنامه‌ای برایتان آورده‌ایم؛ آرسنال- لیورپول، شنبه 8شهریور ساعت 20:00 به وقت ایران در ورزشگاه ومبلی لندن.
​​​​​​​با مصدومیت محمد انصاری به‌نظر می‌رسید یحیی می‌تواند روی ربیع‌خواه حساب باز کند اما این بازیکن هم با شکستگی پاشنه پا مواجه و مجبور شد پای خودش را گچ بگیرد.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جد‌‌‌‌‌‌‌‌‌ول 8024