10
دو شنبه 10 تیر 1398
شماره 7698
ورزشی
23023624
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

از ولاسکو تا برانکو هنوز توییت می‌کنی؟

یادداشت
«والیبال بدون ولاسکو را می‌بینید؟ عاقبت فوتبال بدون کی‌روش هم همین است»؛ برای مدت‌های طولانی، این یکی از محبوب‌ترین و لایک‌آورترین جملات توییتر و اینستاگرام بود. فروردین 90، ولاسکو و کی‌روش همزمان به ایران آمدند و تصویر خوش‌وبش آنها در فرودگاه تهران یکی از مشهورترین عکس‌های دوران معاصر ورزش ایران شد.
ویژه
می‌گویند پرسپولیسی‌ها با محمدحسین کنعانی‌زادگان به توافق نهایی دست پیدا کرده‌اند و او به‌زودی به جمع سرخپوشان خواهد پیوست.
خبر داده‌اند که پلیس هلند وسلی اشنایدر را بازداشت کرده است. گویا او در حالت مستی، از یک خودرو بالا رفته و چند ضربه به شیشه ماشین زده است.
ماجرای عقد قرارداد رسمی بین الاهلی عربستان و برانکو هم به جاهای جالبی کشیده شده؛ به‌طوری که دست‌کم تا لحظه تنظیم این مطلب، هنوز خبری در مورد امضای قرارداد بین طرفین منتشر نشده است.
قهرمان سابق دوومیدانی تمرینات پرسپولیس را زیرنظر گرفته تا کالدرون و دستیارانش برسند

اگرجنگ هم بشود ، جایی برای فوتبال هست

ویلموتس، سرمربی تیم ملی در پاسخ به یک خبرنگار بلژیکی از شرایط کار و زندگی در ایران گفته است
بررسی موقعیت تیم ایران در مرحله نهایی لیگ ملت‌های والیبال که از 19تیر در شیکاگو آغاز می‌شود
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
سرپرست فدراسیون کشتی تأیید کرد که صلاحیت خادم، دبیر و جدیدی هنوز احراز نشده است؛ آیا انتخابات ریاست فدراسیون بدون این 3نفر برگزار خواهد شد؟
سرمربی سابق سایپا مدعی شده اراده‌ای وجود دارد که او این فصل روی نیمکت تیمی ننشیند اما در عین حال از پیشنهاد پرسپولیس و نفت آبادان گفته است