32
چهار شنبه 22 خرداد 1398
شماره 7683
ورزشی
23023624
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

مردان شماره 2 متهمان ردیف اول

خطیر در مسیر ترکاشوند و توفیقی
فرهاد مجیدی که از چندی قبل بدون ذکر نام از برخی اطرافیان فتحی انتقاد کرده بود، در تازه‌ترین مصاحبه‌اش رسما از علی خطیر نام برده و او را متهم کرده به اینکه بدون سابقه فوتبالی و البته صداقت لازم، در حال تیم بستن برای استقلال است.
ویژه
محمد بلبلی پدیده نیم فصل دوم لیگ هجدهم بود اما حالا به پدیده‌ای در فصل نقل‌و‌انتقالات تبدیل شده است! بازیکن فصل گذشته سپیدرود که در آغاز خرداد با فولادی‌ها به توافق رسیده بود، دوشنبه‌شب با استقلال قراردادی رسمی امضا کرد و رسما آبی‌پوش شد.
پائولو فونسکا -سرمربی پیشین شاختار دونتسک اوکراین- به‌عنوان سرمربی جدید آ.اس رم کار خود را آغاز کرد.
انتخاب کره‌جنوبی برای دومین بازی تیم ملی با جانشین کارلوس کی‌روش شاید تصمیم عاقلانه‌ای نبود.

برانکو در مسیر بازگشت؟

پرسپولیسی‌ها به حفظ سرمربی موفق تیم‌شان امیدوار هستند
برانکو حدود یک‌هفته‌ای است از ایران رفته تا شایعه جدایی‌اش از پرسپولیس به سوژه‌ای داغ برای رسانه‌های داخلی و حتی رسانه‌های عربی تبدیل شود.
توافقی برای ماندن وزیر ورزش

توافقی برای ماندن وزیر ورزش

معاون حقوقی و امورمجلس وزارت ورزش استعفا داد یکی از نزدیکان نماینده استیضاح‌کننده حکم گرفت
انشین امیررضا خادم که برای انتخابات فدراسیون کشتی پست معاونت حقوقی، استان‌ها و مجلس وزارت ورزش را ترک کرده بود هم برای انتخاباتی دیگر از روی صندلی که تنها 28روز آن را در اختیار داشت، بلند شد و استعفا داد.
آمار به نفع مرد بلژیکی
ویلموتس بلژیکی  روز گذشته برای دومین‌بار روی نیمکت تیم ملی ایران نشست اما برخلاف بار اول نتوانست تیمش را برنده از زمین خارج کند.
مارک ویلموتس پس از بازی با کره‌جنوبی از ادامه سبک تهاجمی تیم ملی ایران صحبت کرده و گفته است: «این بازی اگرچه دوستانه بود اما از نظر من یک دیدار در سطح بسیار بالا بود. هر دو تیم قدرت زیادی از خود نشان دادند.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
هم‌اکنون یکی از نگرانی‌های مدیران پرسپولیس این است که مبادا با هزار مکافات پول برانکو را جور کنند، اما او باز هم به ایران برنگردد و قراردادش را فسخ کند.
بعد از اتفاق‌های روز سه‌شنبه و تجمع هواداران استقلال در اعتراض به سیاست‌های باشگاه، دیروز حدود 40هوادار این تیم خود را جلوی در باشگاه رساندند و به تشویق مهدی رحمتی، کاپیتان تیم‌شان پرداختند.