13
یکشنبه 19 خرداد 1398
شماره 7680
ورزشی
23023665
1
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

هلند- پرتغال؛ فینال هیجان‌انگیز لیگ اروپا

امشب و از ساعت23:15 به وقت تهران تیم‌های هلند و پرتغال در ورزشگاه دراگائو بندر پورتو رودرروی یکدیگر قرار می‌گیرند تا در پایان مصاف‌شان چهره قهرمان نخستین دوره رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا مشخص شود.
ویژه
خیلی از ایرانی‌ها عاشق قضاوت زودهنگام در مورد آدم‌ها و پدیده‌های مختلف هستند و طبعا مارک ویلموتس هم از این قاعده مستثنا نیست.
دوران خوش‌خیالی استقلالی‌ها زیاد طول نکشید. ابتدا خبر رسید شفر با بن‌یاس توافق کرده و با حضور قریب‌الوقوع روی نیمکت این تیم، استقلالی‌ها از شر پرداخت غرامت یک میلیون و 200هزار دلاری به این مربی معاف خواهند شد.
حاشیه‌های انتخاب سرمربی تیم ملی امید حیرت‌انگیز است.

فقط برانکو نیست

جدایی مربی کروات، شاید سریالی از فروپاشی‌ها را به‌دنبال بیاورد
​​​​​​​پرسپولیس با چالش سختی برای حفظ مربی موفقش روبه‌رو شده است. برانکو پیشنهادهای زیادی از تیم‌های منطقه دارد و با توجه به بدحسابی باشگاه پرسپولیس و دورنمای ناامیدکننده‌ای که از شرایط وجود دارد
تیم ملی والیبال 3امتیاز دیگر گرفت و در جمع بالانشینان لیگ ملت‌ها ماند؛ هفته دوم این لیگ برای ایران امروز با بازی مقابل ژاپن به پایان می‌رسد
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس این روزها برای نگه‌داشتن برانکو، به‌شدت از سوی افکار عمومی تحت فشار است. مربی کروات و دستیارانش از فصل گذشته مطالبات معوقه‌ای دارند و برای ادامه کار، باید قسط اول فصل جدید را هم بگیرند.
کولاکوویچ از 5بازی ابتدایی لیگ ملت‌ها، 4بازی را برده با این حال گزارشگر بازی دیروز او را به باد انتقاد گرفت
باشگاه استقلال تا روز گذشته هیچ موضع رسمی و قاطعی درباره آینده سرمربیگری این تیم نداشت اما روز گذشته اکثر رسانه‌ها خبر دادند که کار پیوستن آندره‌آ استراماچونی به این تیم تمام‌شده است.