13
شنبه 29 دی 1397
شماره 7582
ورزشی
23023665
1
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

مفهوم جدید صلح به روایت کی‌روش!

یادداشت
کارلوس کی‌روش این روزها تفسیری جدید و تاریخی از مفهوم «صلح» ارائه می‌دهد. چندی پیش خود او خواهان آتش‌بس موقت بین موافقان و مخالفان تیم ملی شده بود و حالا خودش پیاپی، بدون حتی یک نفس وقفه به موضع‌گیری‌های مخرب و جنگجویانه ادامه می‌دهد.
ویژه
امشب از ساعت21 به وقت تهران و در روزی که رقابت‌های جام ملت‌های آسیا تعطیل است، آرسنال در امارات‌استادیوم میزبان چلسی خواهد بود تا یکی از داربی‌های حساس لندن به انجام برسد.
هفته هفدهم مسابقات لیگ دسته اول روز پنجشنبه با برگزاری 7بازی به پایان رسید و تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان توانست با پیروزی در دربی 6امتیازی کرمان، به صدر جدول صعود کند.
مالکان باشگاه نساجی مازندران سرانجام پس از کش و قوس فراوان و‌ مذاکره با مربیان مختلف، پس از توافق با مجید جلالی او را به‌عنوان سرمربی جدید نساجی معرفی و به‌طور رسمی جایگزین جواد نکونام کردند.
هرمز میزبان زنان و مردان دونده بود. دونده‌هایی که اگر سال آینده مشکلات بهداشتی و اسکان جزیره حل شود، می‌توانند ماراتن بین‌المللی را در هرمز تجربه کنند
اظهارنظر ده‌نمکی مبنی بر اینکه «تیم ملی نباید 5گل به یمن می‌زد» از زاویه بازی جوانمردانه مفصلا مورد بررسی قرار گرفت و خیلی‌ها نظرشان را در این مورد گفتند.
شاید کمتر کسی فکر می‌کرد با توجه به ترکیب گروه ایران، علیرضا بیرانوند یکی از ستارگان کلیدی تیم کشورمان در مرحله گروهی لقب بگیرد، اما بیرو با وجود اینکه در طول هر سه بازی کم‌کار بود، در بزنگاه‌ها کیفیت بالای خودش را نشان داد.

سیاست زمین‌سوخته یا تلاش برای ماندن؟

حقایق و گمانه‌زنی‌ها درباره تازه‌ترین سخنان جنجالی کارلوس کی‌روش
تیتر یک
پیشنهاد گفت‌وگو با خبرنگاران را خود کی‌روش داد. ورزشگاه الوصل، ظهر روز بعد از بازی با عراق و در حاشیه تمرینی که فقط بازیکنان ذخیره در آن بودند. در حقیقت به‌نظر می‌رسید او می‌خواهد مصاحبه کند و حرف‌هایی بزند که به ادعای بعضی از خبرنگاران قبلا هم زده بود اما در رسانه‌ها منتشر نشده بود.
شفر در اندیشه استقلال جدید

شفر در اندیشه استقلال جدید

در حال کارکردن هستیم، هواداران به ما زمان بدهند
استقلال در دیداری تدارکاتی با نتیجه ۲ بر یک مقابل یک تیم از رومانی شکست خورد. تیم فوتبال استقلال که هم‌اکنون برای برگزاری اردویی تدارکاتی در آنتالیای ترکیه به سر می‌برد، روز ‌پنجشنبه‌ از ساعت ۱۶ در دیداری دوستانه به مصاف اسپورتیو مونیسیپال رومانی رفت.
جنجال شکست ائتلاف عربی!
جنجال شکست ائتلاف عربی!
بازیکنان خارجی قطر طوری شادی کردند انگار عربستان را در جنگ شکست داده‌اند. وقتی خاورمیانه بخشی از مسابقات یک تورنمنت باشد، آن تورنمنت چاره‌ای جز سیاسی شدن ندارد. نگاهی به لیست تیم‌ها بیندازیم؛ ایران، عربستان، قطر، امارات، سوریه، فلسطین، کره‌شمالی و... حتی یک رویارویی بین دو تیم به‌صورت رندوم در جام ملت‌ها می‌تواند تنش‌زا باشد چه برسد به
برخورد ژاپن و عربستان در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا، تا حدود زیادی غیرمنتظره بود. این تنها یکی از ماجراهای غیرمنتظره این دوره از جام ملت‌ها به شمار می‌رود. پیش‌بینی نتیجه بازی کار بسیار دشواری به‌نظر می‌رسد. چرا که این تورنمنت پیش از این، پیش‌بینی‌های زیادی را باطل کرده و هواداران فراوانی را در مرز تحیر قرار داده است.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
صحبت‌های جنجالی کارلوس کی‌روش باز هم فضای فوتبال ایران را در روزهای حساس ملتهب کرده است. این بار صدای اعتراض و واکنش‌ها بسیار بلند است.
وقت‌شناس خوبی نیستید جناب کی‌روش. این گلایه‌ها زمان بهتری لازم داشت تا اثر مناسبی بگذارد.
تیم ملی ایران مقابل عراق چندان خوب بازی نکرد، اما حتی با وجود این هم به‌عنوان تیم صدرنشین به مرحله بعد صعود کرد و این همه آن چیزی بود که از اول می‌خواستیم.