19
شنبه 29 دی 1397
شماره 7582
سیاست
23023610
456
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
سفیر ایران در لندن در توییتر خود نوشت: ایران در آوریل۲۰۱۷ امکان سفر همسر نازنین زاغری به ایران برای دیدار با همسر و دخترش را فراهم کرد.
سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی گمانه‌زنی درباره فاصله گرفتن اصلاح‌طلبان از دولت تدبیر و امید را نادرست دانست و گفت: اصلاح‌طلبان در عبور از گردنه سختی که کشور دچار آن شده در کنار دولت هستند.
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: ایران تنها کشوری است که فرش قرمز زیر پای مقامات مشرک آمریکا پهن نمی‌کند و هیچ مسئول آمریکایی اجازه ورود به آن را ندارد.
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه با انتشار تصویری از 2نقل قول جنگ‌طلبانه جان بولتون در سال 2009 و اکنون در زمینه‌سازی اقدام نظامی علیه ایران به چالش 10سالگی پیوست و با کنایه به بولتون نوشت: «همان یاوه‌گویی. همان قلدری. همان توهم».

تصمیم آخر مجمع و مجلس درباره FATF

تکلیف 2لایحه عضویت ایران در CFT و کنوانسیون مقابله با جرایم سازمان‌یافته فراملی پالرمو امروز و فردا در مجلس و مجمع روشن می‌شود
مجلس
کمتر از یک‌ماه به پایان مهلت‌120روزه FATF گروه ویژه اقدام مالی به ایران باقی مانده است و هنوز 2لایحه از لوایح چهارگانه دولت که متضمن عضویت ایران در این گروه وی‍ژه بین‌المللی است اندر خم تصمیم نهادهای قانونگذار است.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
اسناد ادعایی زد و بند حسین هدایتی با بانک سرمایه/ وزرای خارجه و اطلاعات به کمیسیون امنیت ملی می روند/ روحانی چطور فراجناحی است؟