5
پنج شنبه 24 آبان 1397
شماره 7528
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

ماشه را فوتبال نچکاند

یادداشت یک
در مورد یک قتل پرهیاهو، در کشوری با 16میلیون پرونده قضایی
ویژه
حواشی اخیر، دوئل چهارم آذر پرسپولیس با تراکتور را بسیار جذاب‌تر کرده است
کاشیما آمد به آزادی و بازی کرد و جام را برد به ژاپن. اما اتفاقاتی افتاد که دیگر نمی‌شود روی آن سرپوش گذاشت و پشتش پنهان شد.
نتایج تیم پرسپولیس از ابتدای حضور برانکو و به‌خصوص صعود به فینال آسیا به همه علاقه‌مندان و کارشناسان فوتبال ثابت کرد که این تیم قهرمان واقعی ایران و آسیاست و عدم‌دریافت کاپ قهرمانی در پایان رقابت‌های آسیایی نتوانست خدشه‌ای به شخصیت قهرمانی این تیم وارد کند.
به‌مناسبت چهارمین سالگرد بابک قربانی، کشتی‌گیر سابق تیم ملی کشتی فرنگی
بازیکنان برزیلی از جان تیم‌های ملی و لیگ‌های خارجی چه می‌خواهند؟
منصوریان یا حسینی؛ چه‌کسی سرمربی ذوب می‌شود؟

پایان زشت کاپ جنجالی

تیتر یک
پرسپولیسی‌ها رفته بودند درباره بازی با پیکان چانه بزنند، اما مدیران سازمان لیگ آن‌ها را با اهدای کاپ سوپرجام غافلگیر کردند. روز گذشته حمیدرضا گرشاسبی، حسین خبیری، کریم باقری، سیدجلال حسینی و پندار خمارلو به‌صورت غیرمنتظره در سازمان لیگ حضور پیدا کردند.
مسابقه‌ای برای ندیدن

مسابقه‌ای برای ندیدن

تیم ملی فوتبال ایران ساعت 18 امروز در آزادی با ترینیدادو‌توباگو بازی می‌کند؛ یکی از آن مسابقه‌هایی که بر خلاف کی‌روش تماشاگران آن ‌را دوست ندارند.
لایک به تعلیق!
لایک به تعلیق!
علی کریمی در اینستاگرام نوشت از تعلیق فوتبال استقبال می‌کند؛ خیلی از فوتبالی‌ها از استقبال او استقبال کرده‌اند! علی کریمی باز هم صفحه شخصی‌اش را با جملاتی تندوتیز و حاشیه‌ساز به‌روز کرد.
درباره ژست مدیریت گرشاسبی که مدیون نتایج سرمربی کروات پرسپولیس است. چیزهای زیادی پشت تصویر باشکوه نایب‌قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا پنهان شده‌اند و یکی از این چیزها، عیار واقعی مدیریت حمیدرضا گرشاسبی است.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
بازیکنان در اقدامی گروهی و پیش‌بینی‌نشده صفحات اینستاگرام خود را غیرفعال کردند
مخالفت‌هایی که در فضای مجازی علیه بیانیه هیأت کوهنوردی به‌پا شده بود، مدیران ورزش خراسان را مجبور کرد بگویند زنان برای کوهنوردی نیاز به رضایتنامه پدر و همسر ندارند.
چرا بیرانوند هنوز شانس خوبی برای انتخاب شدن به‌عنوان مرد سال آسیا دارد؟