3
پنج شنبه 24 آبان 1397
شماره 7528
شهر
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در برنامه «تهران 20» اعلام کرد که شهرداری تهران هیچ محدودیتی برای جذب افراد کارتن‌خواب و بی‌سرپناه در شب‌های سرد سال ندارد و آمار کارتن‌خواب‌ها در این روزها به 5هزار نفر هم می‌رسد.
شهرسازی
رئی0س کمیس0یون شهرسازی شورای شهر تهران گفت: «احداث شبکه فاضلاب شهر تهران از حدود یک دهه پیش آغاز شده و تا‌کنون 60 تا 70درصد آن ساخته شده است اما متأسفانه به‌دلیل عدم‌اتخاذ راهکارهای لازم برای استفاده از پساب‌های فاضلاب، کلیه پساب‌ها به سمت جنوب شهر تهران جاری می‌شود.

زلزله بازنشستگی در شهر‌ها

این روزها قانون منع به کارگیری بازنشستگان، اداره برخی شهرها را با چالشی جدی مواجه کرده است
گزارش
مردم مشهد گویا نه شهردار دارند، نه فرماندار و نه استاندار.
شهر آماده زمستان

شهر آماده زمستان

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از آمادگی 162سایت برف‌روبی و 3سایت پشتیبان مجهز به تجهیزات لازم در مناطق 22گانه شهر تهران خبر داد.
الهام فخاری رئیس ماند
انتخابات هیأت‌رئیسه شورای اسلامی استان تهران در محل سالن جلسات پارک شهر در شرایطی برگزار شد که الهام فخاری تنها نامزد ریاست، توانست همه ۱۶رأی اعضای شورای استان تهران را برای تصدی این سمت احراز کند.
PDF شهر
کوتاه شهر
مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران با اشاره به اقدامات انجام‌شده در 6منطقه کم‌برخوردار از حیث فضای سبز گفت: «احداث بوستان شهیدحججی با وسعتی بیش از 7هکتار و همچنین تملک زمین و احداث بوستان دامپزشک به وسعت 2هکتار طی سال1396 به اجرا درآمده و مورد استفاده شهروندان منطقه11 قرار گرفته است.»