13
دو شنبه 30 تیر 1399
شماره 7992
بازار
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

بحران ارزی و ناپایداری تولید و عرضه

تنگنای ارزی و مشکلات تامین و تخصیص، موجب حذف ارز ترجیحی برخی کالاهای اساسی و اقلام ضروری و افزایش قیمت این اقلام کالایی شده است.
ویژه
در هر منطقه و محله‌ای پارچه‌فروشی پیدا می‌شود، ولی وقتی قرار است چیز خاصی بخریم، باید جای خاصی هم برویم که تنوع جنس و قیمت، دستمان را برای انتخاب باز بگذارد؛ بازار بزرگ یکی از این جاهای خاص است.
افزایش قیمت شکر از سال گذشته و مخصوصا در ماه‌های اخیر هزینه‌های تولید را برای اصنافی که فعالیتشان به این کالا وابسته است، بسیار بالا برده است.

شاخ به شاخ سدان‌های تازه‌وارد ایرانی

مقایسه نسل جدید محصولات خودروسازان ایرانی شاهین سایپا یا کی 132 ایران‌خودرو، کدام خودرو ارزش خرید دارد؟
خروج شرکای اروپایی و چینی خودروسازان ایرانی در دور جدید بازگشت تحریم‌ها، موجب توقف یا کاهش شدید تیراژ تولید برخی خودروهای محصول قراردادهای تولید مشترک با این شرکای عهد‌شکن شد. با این شرایط تولید مشترک انواع رنو تندر90، ساندرو، سیتروئنc3، مدل‌های جدید محصولات پژو و اغلب برندهای چینی در کشورمان متوقف شد یا به حداقل رسید.
عطر گران می‌شود؟

عطر گران می‌شود؟

ممنوعیت واردات عطر در شرایطی که تولیدات داخلی جوابگوی نیاز بازار نیست این نگرانی را ایجاد کرده که قیمت این کالا بیش از پیش در بازار افزایش یابد.
تداوم نابسامانی در بازار لوازم یدکی خودرو
تداوم نابسامانی در بازار لوازم یدکی خودرو
در بازار لوازم یدکی خودرو، گرانی و کاهش روز به‌روز کیفیت غوغا می‌کند و نظارت کافی از سوی مسئولان بر این بازار به چشم نمی‌خورد.
PDF بازار
کوتاه بازار
درست است که تعویض محافظ صفحه نمایش گوشی یا «گلس» کار سختی به‌نظر می‌رسد، اما این روزها که آتش کرونا دوباره روشن شده شاید بهتر باشد بعضی کارها را تنهایی انجام دهید.