14
دو شنبه 21 بهمن 1398
شماره 7878
بازار
23023622
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
دنیای‌رنگارنگ تلویزیون‌ها هر روز در حال بهتر ودر عین حال سردرگم‌کننده‌ترشدن است؛ چرا که فارغ از قیمت و قدرت خرید شما، تعداد بسیار زیادی از انواع تلویزیون، از صفحه نمایش‌ بزرگ گرفته تا تلویزیون‌های بسیار پیشرفته که قیمتی معادل یک خودرو دارند، در معرض دید مشتریان قرار می‌گیرد.
با نزدیک‌شدن به روزهای پایانی سال، دست‌اندرکاران تنظیم بازار، برپایی نمایشگاه‌های فروش بهاره و اجرای طرح فروش فوق‌العاده را در دستور کار قرار داده‌اند.
مواد شوینده ازجمله اقلامی است که قیمت آن متاثر از رشد هزینه تمام‌شده تولید تامین مواداولیه طی چند‌ماه گذشته، سیر صعودی داشته است.
نوسان قیمت انواع گوشت گوسفندی و گوساله در بازار در حالی ادامه دارد که فعالان صنفی، بارش‌های اخیر و قاچاق دام زنده از کشور را متهم اصلی گرانی این فراورده تلقی می‌کنند.
با انتقال شکر از فهرست اقلام کالایی گروه یک به گروه دو کالاهای وارداتی، ارز4200تومانی واردات این کالا حذف و با ارز نیمایی جایگزین شد.

کنسرو ماهی بدون تن

مصرف‌کنندگان برای اطمینان از سلامت تن ماهی دقت کنند که قوطی کنسرو ضربه‌خورده، آسیب‌دیده، دِفرمه و بادکرده نباشد، تاریخ تولید و انقضای مصرف، علامت استاندارد و پروانه بهداشت روی بسته‌بندی تن ماهی درج شده و پس از بازکردن قوطی نیز تن ماهی بو و رنگ غیرمتعارف نداشته باشد
شاید شما هم ازجمله خانوارهایی باشید که به ‌دلیل مشکلات اقتصادی یا سبک زندگی ناشی از کمبود وقت، مشغله‌ یا به‌دلیل ذائقه‌تان، انواع غذاهای کنسروی و کمپوت سهم زیادی در سبد تغذیه‌تان دارد.
PDF بازار
کوتاه بازار
اگر علاقه‌مند به استفاده یا خرید و نگهداری انواع انگشتر ‌نقره و سنگ‌های قیمتی هستید یا قصد خرید و کادو دادن آن به دیگران را دارید و یا اینکه به‌دنبال انواع خاص و کمیاب اینگونه اقلام هستید باید شال و کلاه کنید و سری به یکی از بورس‌های فروش اینگونه اقلام واقع در بازار بزرگ تهران، راسته نوروزخان بزنید.