2
دو شنبه 21 بهمن 1398
شماره 7878
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
نصرت‌الله لطفی، قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی روز گذشته در نشست خبری برنامه‌های سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را اعلام کرد.
سخنگو و قائم‌مقام شورای نگهبان خبرهایی را که در مورد دلالی صلاحیت کاندیداها و واسطه‌های شورای نگهبان می‌شود تکذیب کرد و گفت: «هیچ کدام از حرف‌های افرادی که بیمار هستند و اخباری که در رابطه با شورای نگهبان منعکس می‌کنند صحت ندارد».
دبیر کمیسیون ماده۱۰ قانون نحوه فعالیت‌های احزاب و گروه‌های سیاسی از ابلاغ «قانون شفافیت منابع مالی نامزدهای انتخابات مجلس» خبر داد و گفت: طبق قانون شفافیت و نظارت بر تامین مالی فعالیت‌های انتخاباتی، نامزدها باید حسابی باز کرده و شماره آن را به فرمانداری‌ها اعلام کنند.
روایت عباس سلیمی‌نمین از پشت پرده مستند‌های تلویزیونی انقلاب57 در خارج از کشور

هدف، بازگشت آمریکا و انگلیس است نه پهلوی

رسانه‌های فارسی‌زبان خارج از کشور در مستندهای تلویزیونی چند سال اخیر با تکیه بر برخی شاخص‌های اقتصادی رو به رشد سال‌های آخر دهه40و نیمه ابتدایی دهه50 دوره پهلوی، صورت وارونه‌ای از واقعیت اعتراضات و همه مطالبات آن دوره ارائه می‌کنند.

روی خط انتخابات

غلامرضا مصباحی‌مقدم، عضو شورای ائتلاف اصولگرایان، در گفت‌وگویی پیرامون هزینه‌کردهای این شورا برای انتخابات و دریافت وجه احتمالی از نامزدها، گفت: نمی‌دانم اگر اسم من در لیست نهایی باشد از من مطالبه وجه می‌کنند یا خیر؟
سفر صالحی به وین
علی‌اکبر صالحی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در راس هیأتی جهت شرکت در سومین اجلاس دوسالانه امنیت هسته‌ای به وین سفر کرد.
PDF ایران
کوتاه ایران
‌سردار امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه در آیین رونمایی از موشک رعد ۵۰۰ و نسل جدید پیشران‌های موشکی و ماهواره‌برها گفت: با برخورداری از فناوری نازل متحرک امکان کنترل موشک‌های سوخت جامد در خارج از جو و در فضاپیما‌ها و ماهواره‌بر‌ها و موشک‌های ضد‌سپر فراهم شد.