• دو شنبه 21 بهمن 1398
  • الإثْنَيْن 15 جمادی الثانی 1441
  • 2020 Feb 10

دردسرهای ایستا بارمز پویا

قطع سرویس رمزسازهای بانکی و اختلال در ارسال پیامک‌های رمز‌دوم یکبارمصرف، به دردسر جدید مشتریان بانکی تبدیل شده است
چند روزی است که آخرین مهلت بانک‌ها برای جایگزینی رمز‌دوم پویا و یکبارمصرف به‌جای رمزهای دوم قدیمی به پایان رسیده و مراجعه مشتریان بانکی برای فعال‌سازی رمز پویا افزایش یافته است.

اور‌‌هال ده‌ها بالگرد توسط ارتش

ارتش روز گذشته ده‌ها فروند بالگرد تحویل نیروی زمینی داد؛ بالگرد‌هایی که با ساخت قطعات بومی و توسط متخصصان داخلی اورهال و بازآمد‌سازی‌ شده‌اند.

شهید سلیمانی آیینه 41سالگی انقلاب

چهل‌ویکمین سالگرد انقلاب اسلامی ایران تقارن مبارکی با چهلمین روز شهادت سردار انقلابی و فرمانده بزرگ نیروی قدس سپاه حاج قاسم سلیمانی دارد.

مکن‌ای برادر به بیداد رأی

تحمیل تحریم‌های اقتصادی آمریکا و سایر دول هم‌پیمان از یک طرف و تبعات اقتصادی ناشی از رکود درجامعه از سوی دیگر، ناخواسته کارگران و کارفرمایان را در مقابل هم قرارداده است.

سیل مهربانی

بارندگی اخیر استان سیستان و بلوچستان، از حیث وسعت بارش‌ها و نیز «شدت بارش» بسیار وسیع و گسترده بوده است.

هدف، بازگشت آمریکا و انگلیس است نه پهلوی

رسانه‌های فارسی‌زبان خارج از کشور در مستندهای تلویزیونی چند سال اخیر با تکیه بر برخی شاخص‌های اقتصادی رو به رشد سال‌های آخر دهه40و نیمه ابتدایی دهه50 دوره پهلوی، صورت وارونه‌ای از واقعیت اعتراضات و همه مطالبات آن دوره ارائه می‌کنند.

سینما بهشت

سینما یعنی همین، یعنی تماشای یک فیلم در همسایگی خانه قوام‌السلطنه و مصاحبه درباره آن در کافه‌ای شلوغ حوالی دارآباد، یعنی همین پرواز بر بال سیمرغ رویاپردازی و عشق و نوستالژی، یعنی فیلم ساختن و خستگی‌کشیدن و بعد هم تن‌دادن به اینکه فیلمت برود در گنجه و دوباره فیلم ساختن.

چشم‌انداز تازه برای سیمای شهری

هشدار هواشناسی؛ سفر نکنید