14
چهار شنبه 13 شهریور 1398
شماره 7752
بازار
23023622
456
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

مشتریان خودرو، عجله نکنند

چندوچون
سیر نزولی قیمت خودروهای داخلی ادامه دارد. بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد بازار راکد شده و مشتری برای خرید خودرو در بازار وجود ندارد.
ویژه
اگر قصد خرید پارچه پرده‌ای، ملحفه‌ای یا انواع پارچه‌های دانتل، گیپور، مجلسی و چادری از بازار پارچه‌فروشان مولوی را دارید باید در خرید این اقلام به برخی نکات توجه کنید.
اگر قصد خرید دوچرخه یا موتورسیکلت و لوازم جانبی آن با قیمت و تنوع بیشتر را دارید و قید خرید از فروشگاه‌های نزدیک محل سکونت خود را زده‌اید باید سری به بورس فروش این اقلام در میدان رازی گمرک سابق بزنید.
با وجود مقاومت وارد‌کنندگان و فروشندگان در مقابل عرضه گوشی‌های وارداتی به بازار، سیر نزولی قیمت انواع گوشی موبایل تشدید شده است.
انواع گوشت گوساله و گوسفندی تازه با نرخ‌های متفاوتی در مغازه‌های سطح شهر، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و برخی فروشگاه‌های اینترنتی در فضای مجازی به مشتریان عرضه می‌شود.
تازه‌ترین آمارها از بررسی قیمت مسکن در مرداد‌ماه امسال در مناطق 22گانه تهران حاکی از سیر نزولی قیمت‌ها و صدرنشینی منطقه 19با کاهش 18درصدییک میلیون و 320هزار تومانی قیمت‌هاست.
رئیس اتحادیه پیراهن‌دوزان و پیراهن‌فروشان تهران از تأثیر کاهش قدرت خرید بر بازار امسال محرم خبر داد و تأکید کرد: امسال اقشار کم درآمد تلاش می‌کنند تا از لباس مشکی‌های سال قبل استفاده کنند

لاکچری‌پوشان بازار محرم

برخی برندپوشان، پیراهن مشکی 700هزار تا بیش از یک میلیون تومان و کت و شلوار10تا 15میلیون تومانی می‌پوشند
محرم
با فرارسیدن ایام سوگواری سالار شهیدان، بازار خرید لوازم محرم از پوشاک و پرچم‌های سیاه گرفته تا طبل، سنج، علم و کتل و وسایل صوتی مدرن گرم‌تر شده است.