6
سه شنبه 8 خرداد 1397
شماره 7396
بازار
23023632
02123023904
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

سکه و ارز | بازار

نرخ
سکه و ارز
ویژه
یک زعفران‌کار نمونه با بیان اینکه در زمان برداشت این محصول، با دخالت دلالان شاهد کاهش کاذب قیمت‌ها خواهیم بود، گفت: تولید زعفران در پی خشکسالی‌های اخیر کم شد.
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی با بیان اینکه در روزهای آینده قیمت سبزی کاهش می‌یابد، گفت: سبزی‌های بسته‌بندی و پاک کرده از لحاظ قیمتی مورد تأیید اتحادیه نیست.
این زمان از سال که می‌رسد هوا روزبه‌روز گرم‌تر شده و با فرا رسیدن تابستان دیگر گرما به روزهای اوج خود نزدیک می‌شود. ازاین‌رو بازار وسایل سرمایشی کم‌کم رونق گرفته و بسیاری با کمک محصولات موجود در بازار به استقبال روزهای بلند تابستان می‌روند.
وقتی که چند میلیون تومان برای یک گوشی هوشمند هزینه می‌کنید به ناچار مجبورید که از وسایل جانبی نیز برای گوشی خود استفاده کنید.
قیمت چشمان دوربین

قیمت چشمان دوربین

عاشقان عکس و فیلم و دوربین بسیارند. به‌خصوص در سال‌های اخیر علاقه به عکاسی و دوربین در بین جوانان ایرانی به‌طور محسوسی افزایش یافته است
نانوا‌ها به سنگک سبوس اضافه نمی‌کنند
رئیس اتحادیه نان سنگک درباره اضافه کردن سبوس به آرد توسط نانوایی‌ها گفت: سبوس آرد‌هایی را که در تهیه نان‌های سنگک استفاده می‌شود، کارخانه‌های تولید آرد اضافه می‌کنند در نتیجه نانوایی‌ها به آرد سنگک سبوس اضافه نمی‌کنند.
مظنه
رئیس‌جمهور دستور تخصیص 20میلیارد تومان اعتبار برای نظارت و بازرسی واحدهای صنفی را صادر کرد. رئیس اتاق اصناف ایران با بیان این مطلب اعلام کرد، در قانون نظام صنفی مشکلاتی وجود دارد، 2ماده آن کنترل و نظارت بر بازار را برعهده اتاق‌های اصناف می‌گذارد