برای آنکه یک صنعت و هنر به شکل نسل به نسل دوام یابد یا باید روابط قدیمی استاد و شاگردی تکرار شود و به روند گذشته خود ادامه دهد یا مدارسی برای آموزش آن بهوجود آید.
خندوانه بدون رامبد جوان حکم نود را دارد بیعادل فردوسیپور. برای همین نمیشود از خندوانه گفت اما جوان را نادیده گرفت. جوان رک و بیپیرایه و خودمانی، خندوانه را پیش میبرد. نه عصا قورت داده است و نه شلخته و ولنگار.
رامبد جوان در مصاحبه خود «خندوانه» را یک مهمانی توصیف کرد... که البته هست. خوشبختانه میزبانان این مهمانی تمام تلاش خود را میکنند که باسلیقه باشند و آدابدان؛ آنها سعی کردهاند برنامههای متنوعی را برای مهمانان بخوانید بینندگان خود تدارک ببینند.
لیلیت پطروسیان در سن 26سالگی تجارب بسیاری را پشت سر گذاشته است. او مدرک کارشناسیارشد با گرایش اصلی جامعهشناسی و گرایش فرعی آموزشوپرورش دارد؛ همچنین شغلی که آن را دوست دارد، توسعه قابلیتهای PicsArt است؛
دریاچه کوچک و بیتلاطم پارک المهدی را که رد کنید سروکله بنرهایی را که خبر از افتتاح نخستین مدرسه صنایعدستی کشور میدهند خواهید دید. تعدادشان کم نیست؛ سرتان را به هر سمت که بچرخانید یکی از آنها را میبینید. سر ظهر است و آفتاب با تمام قدرت، از بین شاخ و برگ درختها خودش را محکم به کف سنگفرشها میکوبد. بالاخره میرسیم.
یک سال از زمانی که رابرت اس.مولر سوم، بهعنوان مأمور ویژه دادستانی، مسئولیت تحقیق قضایی درباره مداخله احتمالی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری سال2016 ایالات متحده را بر عهده گرفت میگذرد.
اجازه بدهید با یک پرسش کلیشهای آغاز کنیم. شما که پیش از این هم برنامههای دیگری برای تلویزیون ساختهاید، فکر میکنید دلایل اقبال مردم به «خندوانه» چیست؟