2
یکشنبه 10 آذر 1398
شماره 7819
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

به انتخاب مردم اعتماد کنیم

رئیس ستاد انتخابات کشور در آستانه شروع ثبت‌نام‌های یازدهمین دوره انتخابات مجلس درباره سرنوشت رایزنی‌های وزیر کشور با شورای نگهبان درخصوص فهرست 400 تا 500نفره رد صلاحیت احتمالی چهره‌های اصلاح‌طلب به همشهری، گفت: ما 3جلسه با محوریت انتخابات با 3جریان سیاسی کشور برگزار کردیم؛ هم با جریان اصولگرایی جلسه گذاشتیم، هم با اصلاح‌طلبان و هم مستقلین.
ویژه
یک‌ماه پس از اعلام خبر جلوگیری از ورود یک بازرس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، رئیس سازمان انرژی اتمی جزئیاتی تازه‌تر از این ماجرا را شرح داده است.
علی لاریجانی، رئیس مجلس دهم را باید بزرگ‌ترین غایب مجلس بعدی دانست؛ سیاستمداری که وقتی در مجلس هشتم پا به پارلمان گذاشت، کرسی ریاست را از غلامعلی حداد عادل، رئیس مجلس هفتم گرفت و تا 12 سال ردای ریاست بر تن داشت تا اینکه دیروز اعلام کرد برنامه ای برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی ندارد.

مصونیت متهمان آلودگی

قاضی سراج: حکمی برای متهمان آلودگی‌هوا صادر نشده است
قضایی
فصل سرما که می‌رسد، مدیران دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف و نیز رسانه‌ها یادشان می‌افتد که به موضوع آلودگی هوا بپردازند؛ در این فصل ریشه‌های آلودگی هوای کلانشهرها، راه‌حل‌های آن و نیز متهمان ایجاد هوای آلوده به‌درستی مورد بررسی و تحلیل‌های گوناگون قرار می‌گیرند.
پهپاد دریاپایه پلیکان روزشنبه با حضور امیر سرلشکر عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش و امیر دریادار حسین خانزادی، فرمانده نیروی دریایی در نمایشگاه دستاوردهای دفاعی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در ستاد نیروی دریایی رونمایی شد.
PDF ایران
کوتاه ایران
معاون سیاسی وزیر کشور گفته است روز چهارشنبه قبل از اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین، عبدالرضا رحمانی‌فضلی گزارشی در این زمینه به هیأت دولت ارائه داده است. صحبتی که خیلی زود با توضیحات تکمیلی دفتر معاونت سیاسی وزارت کشور همراه شد.
سیدمحمد غرضی، وزیر نفت نیمه نخست دهه۶۰ درباره نحوه اعمال اصلاح نرخ بنزین در کشور گفت: «تغییر نرخ بنزین وقتی با تبیین مناسب شکل بگیرد، کمتر اعتراضی دربر دارد.