24
یکشنبه 10 آذر 1398
شماره 7819
صفحه‌آخر
۲۳۰۲۳۶۳۵
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۱۱
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

شکست عشقی یک مگس متوهم

روایت
کی بود، کی بود، کی بود که می‌گفت: «انسان جانوری است که روی دو پا راه می‌رود؟» کی بود، حالا اهمیتی ندارد که کی بود؛ تنها اگر مثل مگسی متوهم تحت‌تأثیر خاطرات غیرواقعی قرار نگرفته باشیم، همان جمله حتی بدون مولف برای آغاز کفایت می‌کند.
ویژه
​​​​​​​نیکنام حسینی‌پور، 2رویکرد معافیت مالیاتی و تهیه پیش‌نویس برای حذف آن‌‌ را در تعارض با‌ یکدیگر ارزیابی کرد و گفت: اگر دولت به‌دنبال کسب درآمد‌های جدید است به‌نظرم باید نسبت به اصلاح سیستم مالیاتی اقدام کند.
مردم نظرات مختلفی درباره سرطان دارند و این ممکن است عکس‌العمل آنها را در تشخیص سرطان تحت‌تأثیر قرار دهد.
​​​​​​​لایدا دیویس، از داستان‌نویسان پرکار و برنده جایزه من بوکر است.
طرح روز
​​​​​​​کمبریج: خواننده کوبایی-آمریکایی کامیلاکابیو به سرقت از کاخ کنزینگتون محل اقامت شاهزاده ویلیام و کیت‌میدلتون اعتراف کرد.
​​​​​​​پاریس: چکمه‌هایی که ناپلئون بناپارت هنگام تبعید در سنت‌هلن آنها را می‌پوشید، در حراجی پاریس به قیمت ۱۱۷‌هزار و ۲۰۸یورو فروخته شد.

عکس روز

عکس روز
اتهام یک رئیس‌جمهور به دی‌کاپریو

اتهام یک رئیس‌جمهور به دی‌کاپریو

​​​​​​​ریودوژانیرو: رئیس‌جمهوری برزیل هنرپیشه مطرح هالیوود و فعال محیط‌زیست، لئوناردو دی‌کاپریو را به‌دست داشتن در آتش‌سوزی‌ها‌ی جنگل‌های آمازون متهم کرد.
عاقبت سرقت از خانه یک رزمی‌کار
عاقبت سرقت از خانه یک رزمی‌کار
​​​​​​​بوئنوس‌آیرس:‌ سارقی که وارد خانه یک رزمی‌کار حرفه‌ای شده بود، توسط او دستگیر شد. به گزارش دیلی‌میل، لیندرو‌ بوگائو بیش از 10سال در مسابقه‌های حرفه‌ای کیک‌بوکسینگ آرژانتین فعالیت داشت و هنگامی که صدای واق‌واق غیرعادی سگ‌های همسایه‌اش را شنید از خواب بیدار و متوجه شد که سارقی وارد خانه‌اش شده است.
د‌‌‌اد‌‌‌ه‌نما
​​​​​​​مهر: با رسیدن فصل سرما، آلودگی هوا هم مهمان شهرهای بزرگ‌ شده و بسیاری از شهروندان با مشکلات ناشی از آن روبه‌رو هستند.

هراس از مد‌‌‌رسه

مهارت
برای برخی از کود‌‌‌کان رفتن به مد‌‌‌رسه خوشایند‌‌‌ نیست و به نوعی از مد‌‌‌رسه می‌هراسند‌‌‌.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
​​​​​​​گراهام گرین1991-1904 از نویسندگان شاخصی است که آثار او طیف وسیعی از مخاطبان را دربر می‌گیرد؛ از خواننده تفنن‌گرای داستان و رمان گرفته تا آنهایی که دنبال پیچیدگی‌های طرح در داستان و رمان‌اند.
​​​​​​​در سی و‌نهمین دوره فوتبال جام بین‌قاره‌ای تیم منچستر یونایتد موفق شد تیم پالمبراس برزیل را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد و عنوان قهرمانی را به دست آورد.
​​​​​​​من به آن زاهد‌‌‌ که تقد‌‌‌سش د‌‌‌ر چهره‌اش نوشته‌ شد‌‌‌ه، به پرند‌‌‌ه‌ای که د‌‌‌ر آسمانش و بهشتش پرواز می‌کند‌‌‌، به ماهی د‌‌‌ر اقیانوسش، حساد‌‌‌ت می‌کنم.