2
پنج شنبه 10 آبان 1397
شماره 7518
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
یکشنبه هفته آینده زمان اعلامی تقویمی از سوی رئیس‌جمهور آمریکا برای بازگشت تحریم‌های نفتی علیه ایران است. رئیس‌جمهور و وزرای سیاسی و اقتصادی کابینه متفق‌القول می‌گویند 13آبان اتفاقی نخواهد افتاد.
وزیر خارجه دیروز به اسلام آباد رفت تا از مقامات پاکستانی بخواهد برای آزادی مرزبانان ربوده شده ایرانی اقدام فوری انجام دهند.
مجمع عمومی جامعه مدرسین از نامه جنجالی آیت‌الله یزدی به آیت‌الله شبیری زنجانی دفاع کرده و در عین حال مدعی شده این نامه، نامه جامعه مدرسین نبوده است.
اخبار کوتاه
نخستین جلسه رسیدگی به اتهامات ۵ متهم ارزی در شعبه سوم دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم مفسدان و اخلالگران اقتصادی و به ریاست قاضی مسعودی‌مقام و به‌صورت علنی برگزار شد.
واعظی: عده‌ای می‌خواهند در روابط ایران و اروپا خلل ایجاد کنند

جریان مشکوک ترور در اروپا

بعد از اتهام بمبگذاری در اجلاس منافقین، دانمارک ایران را متهم به ترور یک مخالف در خاک این کشور کرده و رسانه‌های رژیم اسرائیل مدعی شدند موساد به دانمارک در دستگیری شهروند ایرانی کمک کرده است
سیاست خارجی
زیر پوست رابطه بهبودیافته ایران و اروپا جریان مرموزی پایه‌های این رابطه را می‌جود. دولت دانمارک در آستانه رونمایی اتحادیه اروپا از سازوکار مالی خود برای مقابله با تحریم‌های آمریکا، ایران را به اجرای نقشه ترور یک فرد در خاک این کشور متهم کرده است؛ 4‌ماه قبل‌تر، قصه مشابهی در جریان سفر حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان به قلب اقتصادی و سیاسی اروپا پیاده شد.
چانه‌زنی دولت در پرونده فعالان محیط‌زیست

چانه‌زنی دولت در پرونده فعالان محیط‌زیست

معاون حقوقی رئیس‌جمهور برای پیگیری وضعیت 8فعال محیط‌زیست درخواست ملاقات با آیت‌الله آملی‌لاریجانی را داد
کمیته وی‍ژه دولت برای باز شدن گره 10ماهه از پرون00ده فع000الان محیطی‌زیستی از آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی، رئیس قوه‌قضاییه درخواست ملاقات کرد.
شهر در رسانه‌ها
فرصتی برای افزایش تاب‌آوری شهرها/فناوری جدید برای کاهش زباله‌های خطرناک
PDF ایران
کوتاه ایران
وزیر دفاع در حاشیه جلسه چهارشنبه هیأت دولت در پاسخ به سؤالات خبرنگاران درباره زمان تولید انبوه جنگنده‌های ساخت داخل کشور با نام کوثر گفت: به لطف خدا به‌زودی جنگنده کوثر تحویل نیروی هوایی ارتش می‌شود.
سخنگوی شورای نگهبان در واکنش به انتشار خبری درباره رد CFT در این شورا، گفته است: بررسی CFT در شورای نگهبان هنوز به اتمام نرسیده است.
سفیر جمهوری اسلامی ایران با «اسعد بن طارق آل سعید» معاون نخست‌وزیر عُمان در امور روابط و همکاری بین‌المللی و نماینده ویژه سلطان قابوس دیدار کرد.