2
یکشنبه 14 مرداد 1397
شماره 7448
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
درخواست ترامپ برای مذاکره بدون پیش‌شرط با ایران اگرچه خیلی زود با شرط و شروط مایک پمپئو، وزیر خارجه او رنگ باخت اما محافل سیاسی و رسانه‌ای کماکان درباره آن سخن می‌گویند.
صندلی‌های خالی آیت‌الله احمدجنتی و آیت‌الله محمود هاشمی‌شاهرودی در جلسه دیروز مجمع تشخیص مصلحت نظام خبرساز شد.
محمدعلی تبرائی، دبیر اجرایی و عضو کمیسیون ماده 10 قانون احزاب درباره درخواست رئیس دولت نهم و دهم از وزارت کشور برای برگزاری راهپیمایی بیان کرد: کمیسیون ماده10 این موضوع را بررسی و در مورد آن بحث خواهد کرد.
یادگار امام راحل ره با بیان اینکه در مسیر مبارزه با فساد همواره باید مراقب بود، گفت: معمولا مفسدین خودشان هم سعی می‌کنند رسانه داشته باشند و تلاش می‌کنند رسانه‌هایی را در اختیار بگیرند تا مبارزه با فساد را تغییر ماهیت دهند.
یوسف مولایی و داریوش اشرافی در میزگرد حقوقی همشهری شانس موفقیت ایران در پرونده شکایت از آمریکا را بررسی کردند

شانس ایران در لاهه

مدارک بسیار خوبی داریم که می‌توانیم آمریکا را در لاهه محکوم کنیم / مواد 73 و 74 آیین‌نامه داخلی لاهه به دستور موقت اشاره دارد که طی آن آمریکا باید اقدامات خود را علیه ایران متوقف کند
میزگرد
نقض پیمان آمریکایی‌ها در ماجرای برجام حقوقدانان کشورمان را به فکر شکایت از آمریکا انداخته است.

مسئولان کمتر سخن بگویند

حسین مرعشی، سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی معتقد است که مسئولان برحسب وظیفه سعی دارند شرایط را عادی جلوه بدهند اما مردم این موضوع را باور نمی‌کنند و خشمگین‌تر می‌شوند. درواقع عادی جلوه دادن مسائل مردم را قانع نمی‌‌کند و بی‌اعتمادی را تشدید می‌‌کند. او درباره نقدهایی که در مورد سکوت رئیس‌جمهور و بعضی از افراد در هیأت دولت مطرح می‌شود، به ایلنا گفت: به اعتقاد من خیلی هم خوب است که مسئولان در دولت سخن نمی‌‌گویند. به تشخیص من هرچه مسئولان کمتر سخن بگویند، بهتر است. ما از آنها تشکر هم می‌کنیم که کمتر صحبت می‌کنند چرا که افراد در دولت باید زمانی سخن بگویند که جو اعتماد برجامعه حاکم باشد یا بتوانند تأثیری روی آن بگذارند.
درصورت حصول بدهی، زنجانی عفو می‌شود
رسول کوهپایه‌زاده، وکیل بابک زنجانی در واکنش به پرداخت نشدن پول زنجانی از طرف شرکای خارجی گفت: بعد از تشدید تحریم‌‌های بانکی نسبت به ایران، شرکت ملی نفت باید به پیشنهاد شرکای خارجی زنجانی مبنی بر افتتاح حساب در بانکی که آنها معرفی کردند، پاسخ می‌داد.
PDF ایران
کوتاه ایران
تغییر ساعت کاری و کاهش ترافیک/نمی‌گوییم تخلفی صورت نگرفته است