24
دو شنبه 30 تیر 1399
شماره 7992
صفحه‌آخر
۲۳۰۲۳۶۳۵
۰۲۱۲۳۰۲۳۹۱۱
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

همدلی با افراد افسرده

تاب‌آوری
افراد مبتلا به افسردگی به‌علت کاهش سطح انرژی و نیز کاهش اعتماد به نفس، علاوه بر اینکه حساس‌تر وکم‌حوصله‌تر می‌شوند، توان قبلی در حل مسائلِ حتی پیش پاافتاده را در زندگی خود ندارند و این خود به افزایش دلسردی و افسردگی و گوشه‌گیری بیشتر فرد دامن می‌زند؛ بنابراین اگر راهکارهای همدلی و کمک کردن به بیمارمان را بدانیم، می‌توانیم از شکل‌گیری این سیکل معیوب و تشدید بیماری جلوگیری کنیم.
ویژه
​​​​​​​اخترشناسان از رصد یک سیاهچاله که ظرف یک‌ سال  ناپدید و دوباره ظاهر شد، شگفت‌زده شدند.
​​​​​​​لذت غذا خوردن، لذت به خواب رفتن، لذت مطالعه کردن، لذت آشپزی، لذت ورزش، لذت حرف زدن، لذت دویدن، لذت بیرون رفتن، لذت خرید کردن و در یک کلام، لذت بردن از فعالیت‌های روزمره زندگی را به فرزندتان یاد بدهید.
طرح روز
​​​​​​​کالیفرنیا: خودروهای برد پیت و لئوناردو دی‌کاپریو در فیلم «روزی روزگاری» در هالیوود در قالب حراجی بزرگ یادگاری‌های هالیوودی به فروش می‌رود.
​​​​​​​کلرادو: طاعون یا «مرگ سیاه» به ایالت کلرادوی آمریکا بازگشته است.

عکس روز

عکس روز
قاچاق کوکائین از طریق پست

قاچاق کوکائین از طریق پست

​​​​​​​رودآیلند: یک شبکه قاچاق برای جابه‌جایی کوکائین از شرکت‌های پستی آمریکایی استفاده می‌کرد و احتمال می‌رود تا به حال بیش از 100کیلو از این ماده مخدر را از پورتوریکو به ایالت رودآیلند منتقل کرده باشد.
رابطه کرونا و افزایش جراحی زیبایی
رابطه کرونا و افزایش جراحی زیبایی
​​​​​​​سئول: تعدادی از کلینیک‌های زیبایی در سراسر جهان از افزایش جراحی‌ها در دوران کرونا خبر می‌دهند.
سلامت
​​​​​​​بازبینی نتایج مطالعات انجام‌شده در مورد ماده معدنی «روی» حاکی از آن است که این ماده می‌تواند از طریق مصونیت ضد‌ویروسی و مهار التهاب دربرابر بیماری کووید-۱۹ تأثیر حفاظتی برای بدن داشته باشد.
PDF صفحه‌آخر
کوتاه صفحه‌آخر
​​​​​​​بهای نفت خام در آمریکا به‌خاطر موضع رئیس سازمان کشورهای صادر‌کننده نفت اوپک روز سه‌شنبه 5درصد افزایش یافت.