7
سه شنبه 3 اردیبهشت 1398
شماره 7644
زیست‌بوم
23023611
456
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
رئیس شورای‌عالی جنگل‌ گفت: سازمان جنگل‌ها به هیچ عنوان قصد تعطیلی طرح‌های حفاظتی را ندارد بلکه اولویت این سازمان انعقاد قراردادهای حفاظتی با شرکت‌هایی است که نیروهای توانمندتری دارند و به تعهدات حفاظتی خود پایبند هستند.
مدیرکل دفتر تبلیغات و بازاریابی گردشگری گفت: ایران در سال ۱۳۹۸ در ۲۰نمایشگاه گردشگری خارجی شرکت می‌کند.
هنرمندان و بازیگران همدانی از استاندار این استان خواستند به‌واسطه‌ داشتن تجربه‌ ساماندهی سعدالسلطنه قزوین، بازمانده‌های تاریخی و طبیعی استان و شهر همدان را هم نجات دهد.
معاون محیط‌زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط‌زیست از انجام لقاح مصنوعی برای دلبر ماده یوز نگهداری‌شده در پارک پردیسان خبر داد و گفت: تا 06روز آینده نتیجه لقاح مشخص می‌شود.

سیلاب‌های بعدی 80درصد شهرهای سیل‌زده را غرق می‌کند

رئیس هیأت‌مدیره انجمن هیدرولوژی ایران: اگر 25درصد از درآمد سدها به آبخیزداری اختصاص نیابد ، سیلاب‌هایی با شدت تخریب بیشتر رخ خواهد داد
سیلاب
سیلاب رخ‌داده در اوایل فروردین‌ماه ‌تخریب و فرسایش خاک بسیاری داشت، گل و لایی که بعد از فروکش کردن آب در مناطق سیل زده برجای ماند، نشان‌دهنده همین مسئله است.
مدیریت تالاب‌ها نیاز به اعتبار دارد

مدیریت تالاب‌ها نیاز به اعتبار دارد

مدیرکل دفتر اکوسیستم‌های تالابی سازمان حفاظت محیط‌زیست آخرین وضعیت تالاب‌های کشور را درپی وقوع سیل‌های اخیر تشریح کرد و گفت که هیچ گزارشی مبنی بر آلودگی نفتی در هورالعظیم دریافت نشده است.
نمره منفی مجلس به سازمان میراث‌
نمره منفی مجلس به سازمان میراث‌
کمیسیون اصل۹۰ مجلس صبح دیروز با قرائت گزارش عملکرد سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در صحن علنی، 15 ایراد به عملکرد این سازمان در حوزه میراث‌فرهنگی، 40 ایراد به فعالیت‌های سازمان میراث‌فرهنگی در حوزه گردشگری و 20 ایراد به عملکرد این سازمان در حوزه صنایع‌دستی گرفت.
PDF زیست‌بوم
کوتاه زیست‌بوم
مدیردفتر استانی ستاد احیای دریاچه ارومیه در آذربایجان غربی گفت: تراز دریاچه ارومیه بیش از یک متر افزایش یافته است.