• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
شنبه 26 اسفند 1396
کد مطلب : 9972
+
-

هرگز به برانکو نگفتم من را نیمکت‌نشین کند

ربیع‌خواه: مطمئنم به تیم‌ملی دعوت نمی‌شوم

ربیع‌خواه: مطمئنم به تیم‌ملی دعوت نمی‌شوم

پرسپولیس سال96 را رویایی به‌پایان رساند. محسن ربیع‌خواه اما در این سال یکی از پر سروصداترین بازیکنان پرسپولیس بود. بازیکنی که برانکو تا داربی86 پای او ایستاد و این بازیکن همیشه در ترکیب ثابت پرسپولیس بود اما بعد از داربی برانکو این بازیکن را نیمکت‌نشین کرد. هرچند درمورد این موضوع گفته می‌شد که خود ربیع‌خواه از برانکو خواسته تا نیمکت‌نشین شود اما این بازیکن اعلام کرد هرگز صحبتی در این‌باره با برانکو نداشته است. محسن ربیع‌خواه در خصوص سال96 و اتفاقات این سال با همشهری‌ورزشی به گفت‌وگو پرداخت.
  
  سال96 را برای پرسپولیس چطور دیدی؟
به‌نظرم یکی از بهترین سال‌های تاریخ باشگاه پرسپولیس بوده است. ما بعد از 10سال در سال96 قهرمان ایران شدیم. بعد از آن به قهرمانی سوپرجام دست پیدا کردیم و در لیگ قهرمانان هم به نیمه‌نهایی رسیدیم. در فصل جدید لیگ قهرمانان هم شرایط خوبی داریم و البته در آستانه قهرمانی
در لیگ هم هستیم.
 
   هنوز افسوس نرسیدن به فینال لیگ قهرمانان را نمی‌خورید؟
واقعیت این است که ما می‌توانستیم به فینال برسیم و حتی قهرمان شویم. شاید اگر در بازی رفت تمام بازیکنان خود را داشتیم آن‌طور به الهلال نمی‌باختیم. به هرحال جبران این نتیجه در بازی برگشت بسیار سخت بود.
 
   سال96 برای خود ربیع‌خواه چطور بوده؟
سال96 برای من هم بسیار سال خوبی بود و به‌جز موفقیت‌هایی که با پرسپولیس کسب کردم به‌نظرم تولد دخترم بهترین اتفاق برایم بود.

    امسال باز هم شاهد انتقادات زیادی از تو بودیم.
البته به‌نظر من سال96 برای من خیلی بهتر از سال95 بود؛ به این خاطر که انتقادات خیلی کمتری نسبت به من شد و من راحت‌تر توانستم بازی کنم.

    سال آینده هم در پرسپولیس می‌مانی؟
باید بگویم امیدوارم که هر چه خیر باشد پیش بیاید و برای من موفقیت پرسپولیس از هر چیزی مهم‌تر است اما هنوز برای تمدید صحبتی با من نشده است.

    به تیم‌ملی و جام‌جهانی فکر می‌کنی؟
نه؛ به تیم‌ملی هم فکر نمی‌کنم زیرا می‌دانم دعوت نمی‌شوم. بازیکنانی که هم پست من هستند چند سال است در تیم‌ملی تمرین می ‌کنند و یقینا آنها دوباره دعوت خواهند شد.

    بعد از شکست در داربی گفته شد که از برانکو خواسته‌ای که تو را نیمکت‌نشین کند.
نه اصلا این‌طور نیست و من هرگز به برانکو نگفتم من را نیمکت‌نشین کند.
 
   فکر می‌کنی بتوانی دوباره به ترکیب ثابت بازگردی؟
من یک بازیکن حرفه‌ای هستم و سعی می‌کنم به خوبی تمرین کنم تا دوباره به ترکیب اصلی برگردم.

    حرف آخر؟
من سال نو را به تمام مردم ایران و به‌خصوص هوادارن پرسپولیس تبریک می‌گویم و امیدوارم در سال97 برای همه بهترین اتفاقات رقم بخورد.

این خبر را به اشتراک بگذارید