• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
چهار شنبه 1 آبان 1398
کد مطلب : 86159
+
-

لباس‌های ما از روسیه آمده و فوق‌العاده است

تیموری: هدفی جز قهرمانی نداریم

امیرحسین اعظمی 

میثم تیموری که در استقلال یا مصدوم بود یا با نظر شفر و مجیدی روی نیمکت می‌نشست، امسال به دفاع چپ فیکس تراکتورسازی تبدیل شده و توانسته روزهای بد فوتبالش را پشت سر بگذارد. اوج‌گیری او با تراکتورسازی بهانه‌ای شد تا همشهری گفت‌و‌گویی با او داشته باشد.
 فکر می‌کردی نساجی را در قائمشهر با 4گل شکست بدهید؟
خدا را شکر که نتیجه خیلی خوبی گرفتیم. ما بازی خوبی انجام دادیم و برنامه اصلی‌مان هم برای نیمه دوم بود. در نیمه اول با توجه به شرایط زمین چمن مصنوعی، قصد کنترل بازی را داشتیم ولی در نیمه دوم به هدفمان رسیدیم و شایسته برد هم بودیم. نساجی تیم ضعیفی نیست و آنها در این چند سال مقابل تیم‌های بزرگ نتایج خوبی گرفته‌اند.
 جالب اینجاست که مثل سپاهان بعد از گذشت 7 بازی هنوز نباخته‌اید و گل هم نخورده‌اید.
ما کادر فنی قوی‌ای داریم و دنیزلی یک مربی باتجربه و کاربلد است. از طرفی بازیکنانی باکیفیت داریم که روی نیمکت و زمین مسابقه فقط به موفقیت تراکتور فکر می‌کنند. خوشحالم که شرایط خوبی داریم و هدفی جز خوشحال کردن هواداران تراکتور نخواهیم داشت. امیدوارم این روند را با قدرت ادامه دهیم.
 چند روز پیش از البسه جدید تراکتور رونمایی شد تا حاشیه تازه‌ای برای تیم دوم جدول ایجاد شود. می‌گویند تراکتور برای این لباس‌ها هزینه کرده و آدیداس اسپانسر تیم نیست. در این خصوص چه نظری داری؟
مسئولان باشگاه بهتر می‌توانند در مورد این موضوع صحبت کنند. فقط باید بگویم که لباس‌ها از روسیه به‌دست ما رسیده و کیفیت آنها فوق‌العاده است. این لباس‌ها سبک هستند و قابل قیاس با لباس‌های قبلی نیستند.
 تراکتور امسال قهرمان می‌شود؟
برای پیش‌بینی خیلی زود است. ما هدفی جز قهرمانی نداریم و برای رسیدن به این هدف می‌جنگیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید