• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
یکشنبه 20 مرداد 1398
کد مطلب : 71746
+
-

تسهیلات بانکی جوابگوی نیاز سیل‌زدگان نیست

نماینده پلدختر در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تسهیلات بانکی که در اختیار سیل‌زدگان قرار می‌گیرد، با توجه به حجم خسارات، پاسخگوی مشکلات آنان نیست. به گزارش ایرنا، «حمیدرضا کاظمی» گفت: در جریان وقوع سیل فروردین سال جاری خسارت‌ها و آسیب‌های زیادی در حوزه‌های مختلف به شهرستان پلدختر وارد شد.

وی افزود: تعداد زیادی از خودروهای مردم طعمه آب شد و سیل به آنها خسارت سنگینی وارد کرد. آثار این سیل و آسیب‌های آن ممکن است تا سال‌ها برای مردم باقی بماند. اما با همدلی و همکاری و ادامه توجه دولتمردان به منطقه، بخش زیادی از این مشکلات رفع خواهد شد.

کاظمی بازسازی جاده پلدختر - خرم‌آباد را دغدغه اصلی مردم پلدختر و معمولان عنوان و بیان کرد: راه اصلی و چهاربانده و تغییر مسیر راه‌آهن خرم‌آباد - اندیمشک که از قبل در کنار آزادراه طراحی شده بود، در دستور کار قرار گرفته است. در این رابطه حدود یک سال و اندی وقت صرف برگزاری جلسه‌های متعدد با وزرای راه و معاونان آنها شده است. نماینده پلدختر در مجلس شورای اسلامی گفت: این تغییر مسیر در نهایت تصویب شد و برای جبران بخشی از خسارت‌های ناشی از احداث آزادراه، همچنان تا زمان اجرا شدن این طرح پیگیر مطالبات مردم هستیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید