• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
یکشنبه 6 مرداد 1398
کد مطلب : 68712
+
-

کمبود فضای آموزشی برای دانش‌آموزان استثنایی

رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان با اشاره به تحصیل بیش از 4500 دانش‌آموز در مدارس استثنایی این استان بیان کرد: در مجموعه آموزش و پرورش استثنایی خوزستان با کمبود فضای آموزشی مواجه هستیم. «علی ممبینی» با بیان این مطلب به ایسنا گفت: به طور مثال ماهشهر به شدت کمبود فضای آموزشی دارد.

در این شهرستان حدود 200 دانش‌آموز استثنایی مشغول تحصیل هستند، اما تنها یک فضای آموزشی دونوبته وجود دارد. برای حل این مشکل نیازمند ساخت یک مدرسه دیگر در این شهرستان هستیم و مذاکراتی نیز برای ساخت این مدرسه با مسئولان داشته‌ایم.

وی افزود: بیشترین مشکل ما در حوزه کمبود فضای آموزشی مربوط به اهواز است. در حال حاضر در اهواز یک مدرسه در منطقه کیانشهر برای دانش‌آموزان اوتیسم در حال ساخت است. در کارون و باوی هم که تاکنون مدرسه استثنایی نداشته‌ایم، در حال ساخت مدرسه هستیم.

ممبینی اظهار کرد: پروژه ساخت مدرسه مخصوص دانش‌آموزان استثنایی در باوی به تازگی آغاز شده است. ما به دنبال این هستیم که زودتر این مشکل در کارون و باوی برطرف شود و برای این‌که هرچه زودتر ساخت فضاهای آموزشی در نظر گرفته شده در این 2 شهر را به اتمام برسانیم، به کمک نیاز داریم. به گفته این مسئول، درمجموع 70 مدرسه استثنایی در خوزستان وجود دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید