• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
پنج شنبه 3 مرداد 1398
کد مطلب : 68355
+
-

در جست‌وجوی قاتل زن دستفروش

تحقیقات پلیس نشان می‌دهد زنی که جسد غرق خونش چند روز پیش داخل یک کارتن بزرگ در جنوب تهران پیدا شده بود، دستفروشی است که قربانی جنایتی مرموز شده است.
به گزارش همشهری، بعدازظهر شنبه، 22تیرماه امسال مردی که در حال جمع‌آوری ضایعات از میان زباله‌ها در حوالی بوستانی در جنوب تهران بود، با دیدن کارتنی بزرگ به سمت آن رفت اما پس از باز کردن در کارتن چشمش به جسد خونین زنی افتاد که داخل آن بود. این مرد وحشت‌زده با پلیس تماس گرفت و تیمی از مأموران کلانتری117 جوادیه راهی محل حادثه شدند. در بررسی‌ها مشخص شد که جسد متعلق به زنی حدودا 75 تا 80ساله است که با ضربات چاقو به قتل رسیده است. از سوی دیگر مشخص شد که حدود 2 ساعت از مرگ وی می‌گذرد و به‌نظر می‌رسید که این زن در جای دیگری کشته شده و قاتل پس از جنایت، جسد را درون کارتنی جاسازی کرده و آن را داخل سطل زباله انداخته است. از همان زمان تحقیقات برای کشف راز قتل این زن شروع شد و کارآگاهان در نخستین اقدام تلاش برای شناسایی هویت وی را آغاز کردند تا اینکه مرد میانسالی به پلیس مراجعه کرد و از ناپدید شدن مادرش خبر داد.
این مرد گفت: مادرم حدودا 80ساله و دستفروش است. او چند روز پیش برای فروش لباس‌های دست دوم از خانه خارج شد ولی دیگر برنگشت. من و خانواده‌ام همراه مادرم زندگی می‌کنیم و تا حالا سابقه نداشت که او بدون اطلاع ما جایی برود و حدس می‌زنم که بلایی سرش آمده است.
مشخصاتی که این مرد از مادرش ارائه می‌کرد شباهت زیادی به مشخصات ظاهری زنی داشت که جسدش در داخل کارتن پیدا شده بود. به همین دلیل وی به پزشکی قانونی رفت و با دیدن جسد تأیید کرد که مقتول کسی جز مادر وی نیست. با مشخص شدن هویت مقتول، تحقیقات تیم جنایی برای شناسایی عامل این جنایت ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید