• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
شنبه 1 تیر 1398
کد مطلب : 61014
+
-

چرا دستیاران ایرانی استراما چونی معرفی نشدند؟

آندره‌آ استراماچونی که عصر چهارشنبه به ایران رسیده بود، عصر پنجشنبه به هتل آکادمی رفت تا در نشستی مطبوعاتی به خبرنگاران معرفی شود؛ نشستی که طبق معمول در اوج بی‌نظمی و بی‌سلیقگی برگزار شد و حواشی فراوانی به همراه داشت. حامد حاجیلو که 2روز پیش از آمدن استراماچونی به‌عنوان مدیر روابط عمومی استقلال انتخاب شده بود، در نقش مجری مراسم ظاهر شد و تمام تلاشش را کرد تا یک نشست مطبوعاتی فوتبالی را شبیه یک برنامه تلویزیونی برگزار کند. اوج هنر حاجیلو هم در پایان نشست به رخ کشیده شد؛ جایی که او از خبرنگاران خواست سؤال‌های دیگرشان را در راهرو از سرمربی جدید بپرسند! با وجود این حاجیلو تنها سوژه نخستین نشست خبری استراماچونی نبود. با توجه به ملیت ایتالیایی این مربی و دعوت از سفیر ایتالیا، انتظار می‌رفت یک‌ مترجم ایتالیایی صحبت‌های آنها را ترجمه کند اما در کمال تعجب مترجم انگلیسی به هتل آکادمی رفت تا هم سرمربی سابق اینتر و هم جناب سفیر مجبور شوند انگلیسی صحبت کنند. یکی دیگر از اتفاقات عجیب نشست عصر پنجشنبه پخش کلیپی از سرمربیان سابق استقلال بود؛ کلیپی که عکس تعدادی از سرمربیان در آن دیده نمی‌شد و از یک‌جایی به بعد تنها عکس مربیانی مثل منصور پورحیدری و امیر قلعه‌نویی به دفعات نمایش داده می‌شد. جالب اینکه سازنده کلیپ حتی چند عکس از پورحیدری و قلعه‌نویی را هم گلچین نکرده بود و تماشاگران باید عکس‌های تکراری می‌دیدند.
   داستان دستیار
جدا از دستیاران خارجی استراماچونی که همراه او به نشست مطبوعاتی رفتند، پیروز قربانی و بهزاد غلامپور هم در مراسم حاضر بودند اما آنطور که انتظار می‌رفت به خبرنگاران معرفی نشدند. آندره‌آ استراماچونی، سرمربی جدید استقلال در نشست خبری خود درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد که حالا تغییر صحبت‌های او به‌ویژه در بخش معرفی دستیاران مورد توجه قرار گرفته است. 
ورزش3 مدعی است استراماچونی در صحبت‌هایش اعلام کرده یک‌مربی دروازه‌بانان، یک‌مربی بدنساز دوم و یک‌آنالیزور می‌خواهد و این در حالی است که صحبت‌های او به این ترتیب ترجمه شده که او یک ‌مربی دروازه‌بانان، یک ‌مربی تکنیکال و یک ‌آنالیزور می‌خواهد. شاید به همین دلیل پیروز قربانی به‌صورت رسمی به‌عنوان دستیار استراماچونی انتخاب نشده و باشگاه سعی در راضی‌کردن استراماچونی برای پذیرش او دارد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید