• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
سه شنبه 27 فروردین 1398
کد مطلب : 52530
+
-

به سبک دی‌ماریا شادی گل کردم

بشار رسن: امیدوارم برانکو در پرسپولیس بماند

به سبک دی‌ماریا شادی گل کردم

هافبک عراقی سرخپوشان از زمان پیوستن به جمع سرخپوشان یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس بوده و نقش مهمی در موفقیت این تیم داشته است. بشار رسن در آخرین بازی سرخپوشان برابر سایپا توانست نخستین گلش از زمان حضور در پرسپولیس را به ثمر برساند تا طلسم گل نزدن خود را نیز بشکند. رسن در خصوص شرایط این روزهای خودش و نخستین گلش برای پرسپولیس و شادی جالب توجه خود با همشهری گفت‌وگو کرد:
 پرسپولیس توانست برد شیرینی را برابر سایپا به‌دست بیاورد.
بله همینطور است و از این بابت خیلی خوشحال هستیم. به این برد احتیاج داشتیم و باید 3امتیاز این بازی را هر طور شده می‌گرفتیم. ما 5هفته بسیار سخت در پیش داریم و نباید هیچ امتیازی را به راحتی از دست بدهیم.
  البته با این برد اختلاف بسیار خوبی با سایر رقبا ایجاد کردید.
بله درست است اما همانطور که می‌دانید اختلاف ما و سایر مدعیان در جدول به‌گونه‌ای است که با یک اشتباه، تیمی می‌تواند از صدر دور شود و به همین دلیل در 5بازی باقی‌مانده اصلا نباید هیچ امتیازی از دست بدهیم و باید بسیار باهوش بازی کنیم.
   بالاخره نخستین گلت را برای پرسپولیس به ثمر رساندی.
بله و واقعا از گلزنی‌ام خیلی خوشحال هستم. البته برایم مهم این است که در دفاع و حمله به تیم کمک کنم و از اینکه اکنون با اختلاف امتیاز صدرنشین هستیم خوشحالم و امیدوارم این روند را ادامه بدهیم.
  نخستین گلت خیلی هم زیبا از آب درآمد.
من از زمانی که به پرسپولیس آمده‌ام چندبار دیگر در آستانه گلزنی قرار گرفته بودم اما هر بار با بدشانسی توپ‌های من تبدیل به گل نمی‌شد. مثل آن ضربه چیپ در بازی فولاد در هفته دوم که گل نشد. اما خوشحالم که این بار پاس کمال خوب روی پای من نشست و گل زیبایی به ثمر رساندم.
  شادی گل جالبی هم انجام دادی.
این شادی گل را از روی سبک شادی گل دی‌ماریا برداشتم و آن را انجام دادم و منظور خاصی نداشتم.
  بعد از مدت‌ها برانکو از زوج تو و سروش رفیعی در ترکیب استفاده کرد.
بله؛ واقعا سروش بازیکن بسیار باهوشی است. من و او به خوبی در زمین توانستیم با هم کار کنیم و به‌نظر من با آمدن مهدی ترابی حسابی قدرت خط هافبک تیم بالا رفت.
  پرسپولیس در شرایطی در آستانه سومین قهرمانی متوالی خود است که شایعه جدایی برانکو حسابی هواداران را نگران کرده است.
به‌نظرم این صحبت‌ها تنها شایعه است. برانکو مربی بسیار بزرگی است و خیلی خوشحالم که زیرنظر او کار می‌کنم اما امیدوارم برانکو همچنان در پرسپولیس بماند و بتوانیم در کنار او همچنان موفقیت کسب کنیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید