• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
دو شنبه 19 فروردین 1398
کد مطلب : 51548
+
-

جای شفر بودم از حسینی بیشتر استفاده می‌کردم

پیشکسوتان استقلال درباره حاشیه‌هایی که این روزها درباره رحمتی مطرح می‌شود نظرات متفاوتی دارند. منصور رشیدی- دروازه‌بان و مربی اسبق آبی‌ها- با اشاره به انتقادات هواداران نسبت به عملکرد مهدی رحمتی گفت: «اینکه مهدی رحمتی در خروج‌ها دچار مشکل است یک ایراد قدیمی است. حتی زمانی که آقای قطبی مربی تیم ملی بود و من به‌عنوان مربی دروازه‌بانان تیم ملی کار می‌کردم از من می‌خواست که در تمرینات روی ضعف خروج‌های رحمتی کار کنم و ما 80درصد تمرینات را به این مسئله اختصاص می‌دادیم. حتی خود قطبی در این زمینه جلساتی را هم برگزار می‌کرد».
وی با اشاره به اعتراض هواداران افزود:«به هرحال هواداران هم درباره عملکرد بازیکنان نظراتی دارند که محترم است. در مورد صحنه پنالتی که گفته می‌شود رحمتی بازیکن پنالتی‌زن را عوض کرده گویا آنطورکه عنوان شده نبوده و با نظر شفر، پنالتی‌زن مشخص شده است. فکر هم نمی‌کنم تصمیم رحمتی بوده باشد که اسماعیلی پنالتی بزند».
پیشکسوت فوتبال با اشاره به شرایط حسینی دیگر دروازه‌بان استقلال عنوان داشت:«زمانی که مربی تیم ملی امید بودم و حسینی تنها 18سال داشت او را از شیراز انتخاب کردم. همان زمان مشخص بود حسینی دروازه‌بان بااستعدادی است. در آن مقطع جوانان دیگری مانند بیرانوند و رشید مظاهری هم بودند و اعتقاد داشتم اینها می‌توانند تا 8-7سال آینده مشکل دروازه‌بانی فوتبال کشورمان را حل کنند تا حدی که در تیم ملی هم فیکس شوند».
وی افزود:«در همان مقطع صحبت کردم حسینی به استقلال بیاید. درحالی‌که مربیان وقت روی دروازه‌بان دیگری نظر داشتند اما مرحوم پورحیدری، حسینی را به استقلال آورد. یک دوره هم برای سربازی به ملوان رفت و دوباره برگشت. من می‌دانستم گلر خوبی است. البته رحمتی هم گلر خوبی است اما دیگر 38-37 سال سن دارد. من جای شفر بودم بیشتر از حسینی استفاده می‌کردم».

این خبر را به اشتراک بگذارید