• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
پنج شنبه 7 تیر 1397
کد مطلب : 21291
+
-

شب رویایی ملی‌پوشان در فرودگاه

شب رویایی ملی‌پوشان در فرودگاه

عملکرد فوق‌العاده ملی‌پوشان ایران در جام‌جهانی با وجود اینکه منجر به صعود نشد، اما انتظارات فوتبال‌دوستان را به‌طور کامل برآورده کرد. به همین دلیل بامداد چهارشنبه شب و در هنگام بازگشت ملی‌پوشان به تهران بیش از 4هزار نفر با حضور در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی به استقبال کاروان ایران رفتند. این مراسم استقبال با حواشی جالبی همراه بود.
     خوشحالی به سبک خلبان‌ها
ورود هواپیمای تیم‌ملی با خوشحالی به سبک خلبان‌ها همراه بود. همزمان با ورود ملی‌پوشان آبپاشی روی هواپیمای تیم‌ملی آغاز شد تا ملی‌پوشان خود را برای جشنی 4هزار نفری آماده کنند.
    5ساعت انتظار برای جشن باشکوه
هواداران تیم‌ملی که خود را از هر جایی به فرودگاه امام خمینی رسانده بودند لحظه به لحظه بر تعدادشان افزوده می‌شد تا جایی که جمعیت آنها به 4هزار نفر رسید و دیگر حتی پارکینگ فرودگاه هم جایی برای پارک خودروهای آنها نداشت. جالب اینکه این هواداران از ساعت‌ها قبل به فرودگاه آمده بودند و برای ورود تیم‌ملی نزدیک به 5ساعت انتظار کشیدند.
    درخواست برای تمدید کی‌روش
با ورود کی‌روش همه هواداران یک‌صدا سرمربی تیم‌ملی را تشویق کردند و بعد از آن از رئیس فدراسیون خواستند تا قرارداد کی‌روش را هر طور هست تمدید کند. این اتفاق باعث شد رئیس فدراسیون فوتبال برای برطرف کردن نگرانی طرفداران اعلام کند که هر طور شده قرارداد کی‌روش را تمدید خواهد کرد.
    تولد در فرودگاه
یکی از ماندگارترین صحنه‌های ورود تیم‌ملی تولد مرتضی پورعلی‌گنجی بود. خواهر مرتضی با چند روز تاخیر کیک تولدی برای ستاره شماره8 ایران تهیه کرده بود تا سوپرایز جالبی برای برادر خود رقم بزند. جشن تولدی خاطره‌انگیز که بعد از درخشش ملی‌پوشان در جام‌‌جهانی حسابی به پورعلی‌گنجی چسبید.
    بیرانوند کجاست؟
یقینا علیرضا بیرانوند محبوب‌ترین ملی‌پوشی بود که وارد فرودگاه امام خمینی شد. در بازگشت تیم‌ملی به ایران حاشیه‌های مختلفی رقم خورد اما یکی از مهم‌ترین حواشی انتظار طرفدارانی بود که می‌خواستند از نزدیک مردی را ببینند که مانع گل شدن پنالتی کریس رونالدو شد. حتی در این میان پای مهدی تاج نیز به ماجرا باز شد چون طرفداران از او می‌خواستند که گلر اول ایران را به‌جمع آنها بیاورد. جالب‌تر اینکه بعضی از هواداران به افتخار بیرانوند شعر لری می‌خواندند.
    میلاد، سوژه‌ترین بازیکن تیم‌ملی
در بین بازیکنان تیم‌ملی میلاد محمدی همچنان سوژه‌ترین بازیکن است. بعد از پرتاب اوت جالبی که میلاد در بازی برابر اسپانیا انجام داد تا سوژه رسانه‌های خارجی شود، او سه‌شنبه‌شب هم سوژه جالبی برای هواداران حاضر در فرودگاه بود. هرچند که میلاد تلاش می‌کرد در خصوص این اتفاق فقط لبخند بزند اما به‌نظر می‌رسد کمی هم از این موضوع ناراحت است و نمی‌خواهد زیاد به پرتاپ اوت خود فکر کند.
    طارمی، فدای سرت
مهدی طارمی در دقایق پایانی دیدار برابر پرتغال فرصت بسیار خوبی داشت تا با باز کردن دروازه حریف زمینه صعود تیم‌ملی را فراهم کند اما ضربه طارمی دقت لازم را نداشت تا تیم‌ملی از جام‌جهانی حذف شود. این اتفاق باعث شد طارمی یکی از ناراحت‌ترین بازیکنان تیم‌ملی باشد و حتی انتظار برخورد منفی هواداران با خودش را هم داشت. اما هواداران تیم‌ملی با دیدن طارمی شعار «فدای سرت» سر دادند تا نشان دهند که این بازیکن را بخشیده‌اند و مشکلی از این بابت وجود ندارد.
    جهانبخش همچنان محبوب
بعد از درخشش جهانبخش در لیگ هلند و آقای گلی در این کشور همه انتظار داشتند او بتواند در جام‌جهانی هم بدرخشد اما جهانبخش آن بازیکن همیشگی نبود. با این حال او همچنان یکی از محبوب‌ترین بازیکنان تیم‌ملی است. حاضران در فرودگاه با دیدن جهانبخش یک بار دیگر او را به‌شدت تشویق کردند تا نشان دهند که این بازیکن چه جایگاهی 
در بین هواداران دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید