• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
پنج شنبه 27 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 16528
+
-

فیلم جدید جنگ‌های ستاره‌ای را منتقدان نپسندیدند


«سولو: داستانی از جنگ‌های ستاره‌ای» (Solo: A Star Wars Story) به کارگردانی ران هوارد که با الهام از سری فیلم‌های «جنگ‌های ستاره‌ای» ساخته شده است، روز سه‌شنبه برای نخستین بار در سطح بین‌المللی در بخش خارج از مسابقه جشنواره فیلم کن روی پرده رفت.

به گزارش هنرآنلاین،فیلم 135دقیقه‌ای «سولو: داستانی از جنگ‌های ستاره‌ای» ماجراهای هان سولو جوان (با بازی ارنرایک) و چوباکا را دنبال می‌کند. ارنرایک با بازی در نقش سولو، پا جای پای هریسن فورد گذاشته است که در سری فیلم‌های «جنگ‌های ستاره‌ای» این نقش را ایفا کرد.

واکنش‌ منتقدان به «سولو: داستانی از جنگ‌های ستاره‌ای» خیلی توأم با اشتیاق نبود؛ هرچند در پایان فیلم تماشاگران 4دقیقه به‌طور ایستاده عوامل فیلم را تشویق کردند. یوناس سوتامو، بازیگر قدبلند فنلاندی که قبلاً بسکتبالیست بوده است، در فیلم برای سومین بار نقش چوباکا همراه همیشگی سولو را بازی کرده است. حضور چوباکا با استقبال بسیار روبه‌رو شد. البته بدل سوتامو با لباس و گریم چوباکا روی فرش قرمز آمد و سوتامو خود در کنار دیگر عوامل فیلم قرار گرفت.

«سولو: داستانی از جنگ‌های ستاره‌ای» تنها فیلم پرهزینه آمریکایی است که امسال در کن به نمایش درآمد. این فیلم از 25مه (4خرداد) در آمریکای شمالی روی پرده می‌رود.

سه‌شنبه همچنین جان تراولتا، بازیگر کهنه‌کار آمریکایی نخستین جایزه نماد سینمایی نشریه ورایتی را دریافت کرد. ستاره فیلم‌های «تب شنبه شب»، «گریس»، «داستان عامه‌پسند» و «تغییر چهره» امروز چهارشنبه در کن یک کارگاه پیشرفته برگزار می‌کند. هفتاد و یکمین جشنواره فیلم کن 8تا 19مه (18تا 29اردیبهشت) برگزار می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید