• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
شنبه 7 تیر 1399
کد مطلب : 103403
+
-

تولد نوزاد عجول در تاکسی

تولد نوزاد عجول در تاکسی

زن بارداری بعد از مواجه شدن با درد زایمان قصد داشت با تاکسی به بیمارستان برود اما فرزند عجولش در راه به دنیا آمد.
به گزارش همشهری، این زن که در ماه‌های آخر دوران بارداری‌اش قرار داشت ساعت 34دقیقه بامداد دیروز دچار درد زایمان شد و تصمیم گرفت هرچه سریع‌تر خودش را به بیمارستان برساند. او برای رفتن به بیمارستان تاکسی گرفت اما هنوز دقایقی نگذشته بود که درد او شدید‌تر شد. در این شرایط راننده، تاکسی را نگه داشت و از اورژانس کمک خواست. شهاب قوامی، سرپرست روابط عمومی اورژانس تهران در این‌باره گفت: خبر وخامت حال یک بانوی باردار به مرکز فوریت‌های 115 اطلاع داده شد که در پی آن بلافاصله تکنسین‌های اورژانس به محل اعلام شده واقع در خاورشهر اعزام شدند.
وی ادامه داد: با حضور تکنسین‌های اورژانس در محل مشخص شد زنی 24ساله درحالی‌که در روزهای آخر دوران بارداری خود بوده، متوجه درد شدیدی شده و قصد داشته تا با استفاده از تاکسی خود را به مرکز درمانی برساند اما در میانه راه وخامت حالش سبب شده تا راننده تاکسی با اورژانس تماس بگیرد.
قوامی در ادامه گفت: همکارانم با توجه به شرایط جسمانی این زن بلافاصله اقدامات برای وضع حمل در محل را انجام داده و با اقدام بموقع خود موفق به نجات جان مادر شده و نوزاد نیز در همان محل به دنیا آمد. به گفته قوامی پس از رفع خطر و وضع حمل، مادر و نوزاد به بیمارستان شهدای پاکدشت منتقل شدند.

این خبر را به اشتراک بگذارید