• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
پنج شنبه 18 اردیبهشت 1399
کد مطلب : 100118
+
-

موافقت با احداث یک مجتمع خدماتی - مسکونی در منطقه22

کمیسیون ماده5 شهر تهران با طرح احداث یک مجتمع خدماتی - مسکونی در منطقه22 موافقت کرد.
به گزارش همشهری، اولین جلسه حضوری کمیسیون ماده 5 در سال جاری به ریاست پیروز حناچی شهردار تهران و با حضور اعضا، محسن هاشمی‌رفسنجانی، رئیس شورای اسلامی شـــهر تهران، عبدالرضا گلپایگانی معاون شهرسازی و معماری و علی اشراقی رئیس دبیرخانه کمیسیون ماده پنج تشکیل شد که محور نخست آنها موافقت با تقاضای دانشگاه صنعتی شریف بود.
اشراقی در این رابطه گفت: «در آخرین جلسه سال گذشته کمیسیون، موضوع بنای پارکینگ- تجاری دانشگاه مورد بحث و رسیدگی قرار گرفته بود. با توجه به اینکه در طرح ارائه شده بخش قابل‌توجهی از مشکل پارکینگ دانشگاه حل می‌شود، کمیسیون پس از دریافت توضیحات نماینده دانشگاه و شهردار منطقه2، با احداث بنای پارکینگ-تجاری موافقت کرد.»
رئیس دبیرخانه کمیسیون ماده 5 افزود: «همچنین طرح توجیهی شهرسازی مجتمع خدماتی-مسکونی در زمینی به مساحت 3هکتار واقع در منطقه22 مطرح و پس از توضیحات مشاور تهیه‌کننده طرح و شهردار منطقه22، با این طرح موافقت شد. این طرح شامل احداث یک بنای 11طبقه مسکونی با 957واحد و 12هزار مترمربع فضای خدماتی به‌صورت آموزشی، فرهنگی، درمانی، ورزشی، تجاری و یک فضای سبز یکپارچه به وسعت 3هزار مترمربع خواهد بود.» به گفته اشراقی مقرر شده طرح معماری مجموعه به تایید معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران برسد.
در انتهای جلسه، طرح تفصیلی ویژه منطقه22 مورد بحث و بررسی قرار گرفت و ادامه بررسی‌ها به جلسه آتی موکول شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید