• چهار شنبه 5 بهمن 1401
  • الأرْبِعَاء 3 رجب 1444
  • 2023 Jan 25

خزانه شهر برای مردم

مأموریت‌های شهرداری برای سال 1402 با محوریت نظرات و درخواست‌های شهروندان تنظیم شده است
چطور بودجه سال آینده شهر تهران به نفع مردم تنظیم شده است؟ پاسخ این سوال در مسیرهایی است که مدیریت شهری برای ارتباط با شهروندان تنظیم کرده و از دل آنها درخواست‌ها و نظرشان را جویا شده است.
85 میلیون کاربر در 5 پیام‌رسان‌ داخلی

کوچ بزرگ

اوضاع اینترنت در ایران طی ۴ ماه گذشته تغییر کرده است؛ این ماجرا را به خوبی آمار و ارقام ترافیک بین‌الملل اینترنت کشور و همچنین افزایش استفاده از پیام‌رسان‌های بومی نشان می‌دهد.

همه مخالفان«ایران قوی»

چرا همه مخالفان«ایران قوی» سپاه را می‌زنند؟ چونکه: 1-سپاه ابزار اصلی پیاده‌سازی‌ و تحقق آرمان‌ها و منویات امام، رهبری و انقلاب است.

افخمی : وقایع اخیر، یک نمایش زودگذرخیابانی بود

هر‌قدر هم که در طول سال خبری از بهروز افخمی نباشد، در موسم جشنواره موتور این کارگردان سینما و تلویزیون روشن می‌شود و از مصاحبه و اظهارنظر و بحث و موضع‌گیری کم نمی‌گذارد.

دعوای تعطیلی مدارس با تغییر شاخص‌ها

«تغییر در استانداردهای شاخص آلودگی هوا» به‌عنوان یکی از راهکارهای مهم جلوگیری از تعطیلی مدارس از سوی سازمان محیط‌زیست به‌عنوان متولی و مجری قانون هوای پاک مطرح شده و وزرای کشور و آموزش و پرورش از آن استقبال کرده‌اند.

دیپلماسی فعال منطقه‌ای در اوج تحریم‌ها

در روزهای اخیر با وجود فضاسازی‌های ضدایرانی آمریکا و اتحادیه اروپا برای افزایش فشارها بر ایران از طریق اعمال تحریم‌های جدید و تهدید گنجاندن نام سپاه در فهرست ادعایی «سازمان‌های تروریستی» اتحادیه اروپا، تهران با توسعه هدفمند همکاری‌های منطقه‌ای، گام‌های مؤثری در مسیر خنثی‌سازی فشارهای فزاینده دولت‌های غربی‌ برمی‌دارد.

آغاز نرخ‌سازی در بازار ارز

به‌دنبال رشد پرشتاب قیمت ارز، بانک مرکزی اعمال سیاست تازه خود را برای کنترل بازار ارز از روز دوشنبه آغاز کرد.

سوابق برندگان جایزه کنگره زنان تاثیرگذار در یک نگاه

در همشهری آنلاین بخوانید

ریشه کن شدن کووید-19 با واکسن خوراکی