• چهار شنبه 28 دی 1401
  • الأرْبِعَاء 25 جمادی الثانی 1444
  • 2023 Jan 18

تضمین‌های امنیتی کنکورفردا

از وضعیت اینترنت در محل آزمون تا تمهیدات درنظرگرفته شده برای کنکور
کنکور دو مرحله‌ای در ایران اتفاق جدیدی نیست، اما برای نخستین‌بار است که اولین مرحله کنکور سراسری در زمستان و مرحله بعدی هم در تابستان سال آینده برگزار خواهد شد.
از مسعود کشمیری و سیدمهدی هاشمی تا محمود مجد و علیرضا اکبری

نقاب نفاق

منافقین و نفوذی‌ها از صدر اسلام تاکنون در احوالات حکومت دینی بروز و ظهور داشته‌‌اند. تلاش‌شان حق نشان‌دادن باطل و باطل نشان‌دادن حق با استدلال‌ها و رویکردهایی حق‌مدارانه با چهره‌ای مذهبی و عقیدتی است.

درباره پیشانی پینه بسته...

تصویر پیشانی پینه‌بسته یک جاسوس، نقل جنجالی این روزهاست. خیلی هم این تصاویر بی‌سابقه نیست؛ از کلاهی و کشمیری تا مهدی هاشمی در بیت منتظری تا این اواخر در میان محکومان فساد اقتصادی و جاسوسی، شبیه اکبری و موسوی مجد و... .

برنامه چهارم مسئله‌محور است

برنامه چهارم تحول و پیشرفت شهر تهران خوشبختانه، برنامه‌ای جامع نیست؛ چراکه امروز ثابت شده هم برنامه‌های اول، دوم و سوم شهرداری تهران و هم 6برنامه دولت در خوش‌بینانه‌ترین حالت 30درصد اجرایی شده‌اند.

نوسازی 40هزارتاکسی فرسوده

یکی از مطالبات همیشگی رانندگان تاکسی‌های فرسوده، متناسب شدن هزینه نوسازی بود که اکنون با افزایش 3و نیم برابری قیمت اسقاط تاکسی‌های فرسوده تا حدود زیادی این مشکل مرتفع شده است.

6 دروغ بزرگ درباره شرایط گازی کشور

با سردتر شدن هوا و بارش گسترده برف در بیشتر استان‌های کشور که با رکوردشکنی مصرف گاز نیز همراه بود، موج تازه‌ای از سوءاستفاده سیاسی از سرمای زمستان در روزهای اخیر از سوی جریان‌های معاند به ‌راه افتاد که می‌کوشید با القای «بحران» و «ناکارآمدی نظام»، از سرمای هوا به ‌نفع اهداف سیاسی خود بهره‌برداری کند.

آمار تکان‌دهنده از آدم‌کشی پلیس آمریکا

آخرین پرواز خلبان تازه‌داماد

طعم شیرین کتابخوانی در مناطق محروم

آغاز بلیت فروشی از هفته اول بهمن