• شنبه 3 دی 1401
  • السَّبْت 30 جمادی الاول 1444
  • 2022 Dec 24

تورم ماهانه خوراکی‌ها صفر شد

نزول تورم خوراکی‌ها عمدتا ناشی از کاهش قیمت گوشت مرغ و میوه بوده است
تورم خوراکی‌ها و آشامیدنی‌ها در آذرماه منفی شد. تازه‌ترین داده‌های مرکز آمار نشان می‌دهد میانگین قیمت سبد خوراکی‌ها و آشامیدنی‌های مورد مصرف در خانوارهای ایرانی در آذر امسال نسبت به آبان‌ماه یک‌دهم‌درصد کاهش یافت.

دفاع اتوبوسی مقابل ترافیک

استانداردهای جهانی و بررسی‌های انجمن‌های بین‌المللی معتبر همچون UITP Internationale des Transports Publics، اتحادیه بین‌المللی حمل‌ونقل عمومی اعلام می‌کنند که توسعه پایدار شهرهای بزرگ از مسیر توسعه و تقویت حمل‌ونقل همگانی می‌گذرد.

درویش شورای شهر

سال‌ها پیش با او در دفتر محقرش دیدار کردیم. وارد اتاق که شدیم صمیمانه به استقبال آمد. از هر دری سؤال کردیم؛ از سابقه مبارزاتی و روزهای زندان و شکنجه گرفته تا مسئولیت‌های بعد از انقلاب و نوع رابطه‌اش با فرزند و همسر و غیره.

روزهای روشن اتوبوسرانی فرا می‌رسند

متأسفانه ما درحال حاضر با عقب‌ماندگی درخصوص زیرساخت‌های حمل‌ونقل تهران مواجه هستیم که این مسئله به‌خاطر شرایط اقتصادی ادوار گذشته بوده و باید تلاش‌هایی صورت بگیرد تا این مشکل برطرف بشود.

رد بحران، روی چهره جهان

تشدید بحران‌‌های آب‌وهوایی در 4گوشه دنیا، تاخت‌وتاز تورم، کاهش رشد اقتصادی، ‌کم‎رنگ‌شدن و لغو محدودیت‌های کرونایی و از همه مهم‌تر روشن شدن آتش جنگی پرهزینه در اروپا که پایان زودهنگامی برای آن پیش‌بینی نمی‌شود،

مرد ثابت‌قدم

رد پایش را می‌توان در جای‌جای تاریخ جمهوری اسلامی به خوبی دید. ردپایی که از او مردی با نفوذ اما اخلاقمدار و پاکدست ساخته بود که تا آخرین روزهای زندگی خود همین مسیر را دنبال می‌کرد.

20درصد زندانیان غیرعمد، بدهکار مهریه

اصلاح قانون مهریه و بحث حذف زندان مهریه، سال‌هاست که مطرح می‌شود، اما همچنان زندان‌های کشور افرادی را پذیراست که از پرداخت تعهدات مالی‌شان در این‌باره عاجز مانده‌اند.

پراید همچنان می‌تازد

کوچه به کوچه دنبال شهادت بود

رحمان بی‌رحم، ستاره2022 جهان