• چهار شنبه 25 اسفند 1400
  • الأرْبِعَاء 12 شعبان 1443
  • 2022 Mar 16

سنگ مسکو ، پیش  پای  وین نیست

وزیر امورخارجه کشورمان دیروز در رأس هیأتی، به‌منظور دیدار و گفت‌وگو با همتای روس خود، وارد مسکو شد؛ دیداری که در شرایط کنونی مذاکرات وین از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که شواهد موجود نشان می‌دهد با دستاوردهای مهمی نیز همراه بوده است.

اسرائیل آفلاین شد

مقام‌های رژیم صهیونیستی اذغان کرده‌اند که بزرگ‌ترین حمله سایبری را تجربه کرده‌اند. جزئیات منتشر شده نشان می‌دهد که عامل این عملیات که سایت‌های دولت این رژیم را از دسترس خارج کرد از یک حمله DDos پیچیده استفاده کرده است.

توسعه گردشگری خانواده محور

زمانی که از گردشگری سخن به میان می‌آید بسیاری بر این باورند که منظور رفتن به جایی جز محل اقامت و سکونت است که باید برای اوقات فراغت و تفریح با یک برنامه مشخص و زمانبندی شده به آنجا رهسپار شد.

افزایش تولید سریال، راه رقابت با ماهواره نیست

6‌ماه از آمدن پیمان جبلی 45ساله از بخش برون مرزی به ساختمان شیشه‌ای می‌گذرد. او بعد از 18‌ماه پرحرف‌و‌حدیث مدیریت محمد سرافراز و 5سال مدیریت پرفراز‌و‌نشیب عبدالعلی علی‌عسگری حکم مدیریت سازمان صدا‌و‌سیما را گرفت تا مانند پیشینه متفاوتش نسبت به همه مدیران این سازمان کارش را شروع کند.

خطر تله جمعیتی برای ایران

میانگین سنی جمعیت کشور به‌گفته معاون بهداشت وزارت بهداشت ۱۰ سال پیرتر شده است. جمعیت ایران از میانگین سنی 22.4سال در نیمه دوم دهه‌50 به 32سال در نیمه دوم دهه‌90 رسیده است و این یعنی زنگ خطر افزایش جمعیت سالمندی، تامین نبودن نیروی انسانی در آینده، نیاز کشور به واردات و نیروی کار خارجی، چالش جدی و ورشکستگی احتمالی نظام تامین اجتماعی در 2دهه آینده و تضعیف و تغییر ساختار و نهاد خانواده.

ساعت دیگر جلو نمی‌رود

پس از هفته‌ها کش‌و‌قوس بر سر تعیین تکلیف تغییر مرسوم آخر سال ساعت رسمی کشور، در جلسه علنی صبح دیروز مجلس شورای اسلامی و در خلال تصویب طرح نسخ قانون تغییر ساعت رسمی کشور تصویب شد ساعت رسمی کشور در طول سال تغییر نمی‌کند، هر‌چند که این مصوبه برای اجرا باید به تأیید شورای نگهبان نیز برسد.

پیام تسلیت به مناسبت درگذشت آیت‌الله علوی‌گرگانی

رهبر انقلاب اسلامی در پیامی رحلت عالم ربانی آیت‌الله آقای حاج‌سیدمحمدعلی علوی‌گرگانی را تسلیت گفتند.

جنگ اوکراین؛ تهدید امنیت غذایی جهان