• شنبه 3 مهر 1400
  • السَّبْت 17 صفر 1443
  • 2021 Sep 25

تهران روی موج واکسیناسیون

زاکانی: با تکمیل ظرفیت‌های ستاد کرونای شهرداری، توسعه واکسیناسیون شروع شده و پس از آن فاصله‌گذاری هوشمند و سطح بالایی از خدمات اجتماعی را ارائه می‌کنیم
پویش جهادی تزریق 300هزار دوز واکسن کرونا دیروز صبح در مراسمی ویژه با حضور شهردار تهران ، رئیس شورای شهر و جمعی از مدیران شهری از منطقه17 تهران آغاز شد.
گزارش میدانی همشهری از تزریق واکسن به دانش‌آموزان در 4 مرکز واکسیناسیون تهران و گفت‌وگو با مراجعه کنندگان

زنگ واکسن

«قرار پنجشنبه 10 صبح، ورزشگاه تختی.» علی و حسین و مصطفی، پنجشنبه صبح مقابل مرکز واکسیناسیون ورزشگاه تختی، با هم قراری داشتند تا واکسن بزنند؛ نوجوانان 17 ساله‌ای که اگر مدارس باز شود، امسال باید پشت نیمکت‌های کلاس‌ دوازدهم بنشینند.

تهران دوباره جان می‌گیرد

«تهران دوباره جان می‌گیرد»؛ این شعاری است که شاید چندی بعد بتواند در اذهان شهروندان شریف تهرانی، تداعی‌کننده جهاد همه‌جانبه با ویروس منحوس کرونا در دوره جدید مدیریت شهری پایتخت ایران اسلامی باشد.

صعود سخت

تیم ملی فوتسال ایران در پرگل‌ترین بازی جام‌جهانی تا به اینجا، ازبکستان را با نتیجه 9بر 8شکست داد و حریف قزاقستان در مرحله بعد شد
تیم ملی فوتسال ایران که با 2‌پیروزی سخت مقابل صربستان3-2 و آمریکا4-2 و یک‌شکست مقابل آرژانتین2-1 خودش را به یک‌هشتم رسانده بود تا مسیر آسان‌تری برای رسیدن به جمع 4‌تیم برتر جام‌جهانی داشته باشد، به سختی توانست از سد ازبکستان عبور کند.

رهبری/ خون مطهّر شهدا حقانیت جمهوری اسلامی را بر جبین تاریخ ثبت کرد

پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌ مناسبت‌ روز تجلیل‌ از شهیدان‌ و ایثارگران‌ دفاع‌مقدس‌ توسط حجت الاسلام شکری،‌نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران قرائت شد.

شمارش معکوس برای بازگشت به مذاکره

نیویورک همچنان محل رایزنی‌های برجامی است. وزیر خارجه کشورمان در ادامه دیدار با همتایان خود از سراسر جهان با وزیر خارجه انگلیس نیز دیدار کرد؛ دیداری که با توجه به اطلاعیه وزارت خارجه انگلیس درباره پیشنهاد آمریکا مبنی بر لغو تحریم‌ها به‌نظر می‌رسد که پیام‌هایی در آن ردوبدل شود.

فداکاری علی لندی تا پای جان

علی لندی، پسر نوجوان ایذه‌ای که برای نجات جان دو زن در حادثه آتش‌سوزی جانش را به خطر انداخته و دچار سوختگی شدیدی شده بود، 15روز پس از این حادثه به‌دلیل شدت جراحات وارده روی تخت بیمارستان جانش را از دست داد.

نخستین موج پاییزی آلودگی هوا از راه رسید

شروع بی‌رمق سال تحصیلی دانشگاه‌ها

پاستور به دنبال محرومیت‌زدایی