• سه شنبه 13 خرداد 1399
  • الثُّلاثَاء 10 شوال 1441
  • 2020 Jun 02

مردم؛ محور مکتب امام

انقلابی‌گری و پیروی از خط و راه رهبر و بنیانگذار انقلاب امروزه سکه رایج سیاست کشور است؛ بسیاری از گروه‌ها و دسته‌جات سیاسی اعم از چپ و راست با وجود اختلاف‌نظرها و اختلاف‌سلیقه‌ها، عناوین و القابی با این مضمون را برای خود برگزیده‌اند تا میزان پایبندی خود به اصول انقلاب را به تصویر بکشند.

فصل‌آشتی با کوچه‌های غریب

از چینه‌های کوتاه و دیوارهای سفالی‌اش پیداست که در سال‌های دورتر خاطره‌هایش گم‌شده است.

امام خمینی ره و مردم

طی بیش از یک قرن گذشته شخصیت‌های برجسته‌ای در جهان اسلام ظهور کرده‌اند که برای تقویت و حاکمیت اسلام اقدامات گسترده‌ای را انجام داده‌اند اما تنها شخصیتی که توانست اسلام را به بلوک قدرتمندی در نظام بین‌الملل تبدیل کند بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام‌خمینیره بود.

3ویژگی اعتراض‌های آمریکا

وضعیت آشفته این روزهای آمریکا دست‌کم طی 5‌دهه گذشته سابقه نداشته است.
فراکسیون روحانیت مجلس یازدهم با حضور روحانیون نزدیک به آیت‌الله مصباح یزدی و چهره‌های پایداری می‌تواند سمت و سوی سیاسی این مجلس را تحت تأثیر قرار دهد

حلقه پرتو در مجلس

حضور 12شاگرد ‌آیت‌الله مصباح یزدی، رئیس مؤسسه امام‌خمینیره در مجلس یازدهم روزهای دشوار و پرفراز و نشیبی را برای دولت اعتدالگرای روحانی رقم خواهد زد؛ طیفی صریح‌اللهجه که در 7سال گذشته رویه دولت در امور سیاسی، فرهنگی و اقتصادی را به‌کرات نقد کرده و بیشترین تقابل با قوه مجریه را در فضای رسانه‌ای داشته‌اند.

هم ابتلا بیشتر شده است هم مرگ‌ومیر

​​​​​​​سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۲۹۷۹مورد جدید کووید-۱۹ در کشور خبر داد.

بخشش، زندان لازم نیست

سازمان ملل متحد از اواسط دهه50 میلادی برنامه اصلاح زندان‌ها را آغاز کرد که استفاده از احکام جایگزین نیز جزو اهداف این برنامه در راستای دفاع از حقوق بشر بود.

کنترل بحران آمریکا در دست کیست؟

آمریکا، یک‌هفته است در آتش خشم معترضان به رفتارهای نژادپرستانه پلیس می‌سوزد و برخورد خشن پلیس با معترضان، مردم این کشور و دنیا را شوکه کرده است.