• سه شنبه 6 خرداد 1399
  • الثُّلاثَاء 3 شوال 1441
  • 2020 May 26

بازگشت مشروط به زندگی

معاون کل وزارت بهداشت: صنوفی که بارکد نگرفته‌اند، نمی‌توانند بازگشایی شوند _ درباره بازگشایی مساجد هفته آینده تصمیم‌گیری می‌شود
بازگشایی همه مشاغل ازجمله مشاغل پرخطر که پیش از این برای شکستن زنجیره انتقال ویروس کرونا اجازه فعالیت نداشتند، 3ماه پس از شرایط اضطراری که کووید19 ایجاد کرده، برای اکثریت افراد جامعه اتفاق تازه‌ای است.

نوشدارو برای جنگل‌های ‌سوخته گچساران

3روز از سوختن بخشی از جنگل‌های زاگرسی گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد می‌گذرد و تازه عصر دیروز بالگردهای ارتش و سپاه برای اطفای هوایی حریق جنگل‌های زاگرسی آن استان عازم گچساران شدند.

ارزیابی دوباره ارزش‌ها

در ظاهر اوضاع زندگی و کسب‌و‌کار با سرعت زیادی به سمت عادی‌شدن پیش می‌رود.

ائتلاف سازنده و عبور بی‌ضرر

​​​​​​​عبور بی‌ضرر بخشی از واقعیت‌های تاریخی حقوق دریاها تلقی می‌شود، اقتصاد سرمایه‌داری و تجارت در شرایطی گسترش پیدا کرده‌اند که توانسته‌اند نشانه‌هایی از عام‌گرایی را در قواعد و حقوق بین‌الملل اعمال نمایند.

ثبت‌نام خودرو؛ مشتریان سردرگم و خودروسازان ناراضی

آغاز پیش‌ثبت‌نام حدود 25هزار محصول سایپا و ایران‌خودرو بر مبنای قیمت‌ها و شیوه فروش مبهم، موجب سردرگمی مشتریان و نارضایتی خودروسازان و تشدید رکود بازار شد.

وعده جدید به«غیزانیه» ؛آب تا 2 هفته دیگر

​​​​​​​30 سال است که «غیزانیه» و روستاهایش در عطش آب مانده‌اند و قرار بود پایان سال 95 چشمش به لوله‌کشی‌های آب شرب روشن شود اما نشد. بیش از دو سال طاقت آوردند و بهار 98 اعتراض کردند «هنوز پایان سال 95 نیامده که این همه بی‌آبی نکشیم!»

نسیم وصل اینترنت را غافلگیرکرد

قرار بود بزرگ‌ترین کنسرت آنلاین کشور برگزار شود، اما برگزارکنندگان و اسپانسر برنامه که بیش از یک هفته روی تبلیغات کنسرت در فضای شهری متمرکز بودند؛ گویا نمی‌دانستند که با حجم انبوه مخاطب کم می‌آورند و به‌خاطر نبود زیرساخت مناسب و برنامه‌ریزی دقیق بسیاری از علاقه‌مندان به کنسرت همایون شجریان فرصت تماشای کنسرت را از دست می‌دهند.