• پنج شنبه 28 فروردین 1399
  • الْخَمِيس 22 شعبان 1441
  • 2020 Apr 16

جزئیات وام کسب و کارهای کرونازده

طبق اعلام دولت، کسب‌وکارهای 10رسته شغلی که از کرونا آسیب‌دیده‌اند از طریق پرداخت تسهیلات به کارفرماها حمایت می‌شوند. مجموع اعتبار درنظر گرفته شده برای این منظور 52هزار میلیارد تومان است که از اردیبهشت با نرخ سود 12درصد به افراد واجد شرایط اعطا خواهد شد.

تنهایی تنها

سرشماری مرکز آمار ایران نشان می‌دهد که هم‌اکنون 8میلیون و 231هزار سالمند در ایران زندگی می‌کنند؛ گروه سنی‌ای که طبق اعلام سازمان جهانی بهداشت در معرض خطر جدی بیماری کووید019 هستند و نسبت به سایر گروه‌های سنی آسیب‌پذیرتر شناخته شده‌اند.

روزهای کرونایی و توجه به سالمندان

شیوع ویروس کرونا باعث خانه‌نشینی و دور ماندن افراد از یکدیگر شده است.

پایانی شایسته یک مرد آرام

سیامک شایقی، همانطوری با جهان وداع کرد که شایسته نوع زندگی‌ای بود که داشت؛ آرام، ساکت و دور از متن پرهیاهوی زندگی روزمره. همانطور با مرگ روبه‌رو شد که دوست داشت شخصیت‌های محبوب فیلم‌هایش از جهان درام خارج شوند.

دیپلماسی شهری تهران برای شکست کرونا

تبادل تجربه‌های موفق میان کشورهای پیشرو در کنترل کرونا، سرعت یافتن راهکارهای مؤثر و کارآمد برای مقابله با کرونا آن هم در ابرشهری همچون تهران که قرمزترین شهر کشور در میزان شیوع به کروناست را افزایش داده است.

پرونده دلارهای4200 تومانی روی میز سران قوا

گزارش ناقص عادل آذر، رئیس دیوان محاسبات کشور از پرونده ارز 4200تومانی در سال97 با واکنش متفاوت حسن روحانی، رئیس‌جمهوری و سیدابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه، مواجه شده ولی هنوز علی لاریجانی، رئیس مجلس، به‌عنوان ضلع سوم قدرت که این روزها به‌دلیل ابتلای به کرونا در قرنطینه است، در این‌باره اظهارنظری نکرده است.

با هم کرونا را  ضربه فنی ‌می‌کنیم