• یکشنبه 17 فروردین 1399
  • الأحَد 11 شعبان 1441
  • 2020 Apr 05

تنش خانوادگی در قرنطینه

شیوع ویروس کرونا و تعطیل شدن کسب و کارها و اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی که به نوعی قرنطینه خانگی است باعث شده تا اعضای خانواده ناچار باشند که روزهای متمادی را در کنار یکدیگر بگذرانند؛ همین در کنار هم بودن‌ها که اکثر خانواده‌‌ها عادت به آن ندارند دلیلی شده تا تنش‌ها و اختلافات در بخشی از خانواده‌ها به‌وجود بیاید و افزایش پیدا کند.

و ناگهان ترافیک

اگرچه می‌شد حدس زد که ترافیک 16فروردین نسبت به 2هفته گذشته تغییر محسوسی داشته باشد اما این حجم بالای ترافیک با اتمام تعطیلات نوروزی، خیلی قابل پیش‌بینی نبود.‌

باید جهانی فکر و محلی عمل کنیم

«پیروز حناچی» شهردار تهران در یادداشتی در روزنامه انگلیسی گاردین شدیدا از تحریم‌های آمریکا در شرایط شیوع ویروس کرونا و جنگ کشورها با این ویروس انتقاد کرد.

گفت‌وگو و تجربه، راهکار مقابله با کرونا و تحریم‌ها

شاید پاندمی یا بیماری جهانی کرونا، نخستین بحرانی است که حتی فراتر از جنگ‌های جهانی، خشکسالی و بیماری‌ها، تقریبا همه جهان و اکثریت قریب به اتفاق کشورها را درگیر خود ساخته است و امروز غیر از معدود کشورهایی که به‌دلایل حاکمیتی شیوع این بیماری را تکذیب می‌کنند، همه جهان درگیر این بحران است.

پایانِ باز پایتخت

نوروز متفاوت امسال با پخش 3سریال «کامیون»، «دوپینگ» و «پایتخت» همراه بود. سریال‌های نوروزی که در میان آنها پایتخت توانست بیشترین مخاطب را داشته باشد.

پشت‌پرده سرگردانی 70روزه بهارستان

70روزی می‌شود که بهارستان بیرون از گود تصمیم‌گیری‌های کلان کشور قرار گرفته است و جز شکواییه گاه و بیگاه معدودی از نمایندگان از حذف شدن نقش‌شان به‌عنوان وکیل مردم صدایی از خانه ملت شنیده نمی‌شود.