• دو شنبه 2 دی 1398
  • الإثْنَيْن 25 ربیع الثانی 1441
  • 2019 Dec 23

عوامل آلودگی هوا به روایت آمار

گزارش اختصاصی همشهری از جدیدترین سیاهه انتشار آلایندگی شهر تهران که تا سال 1402مبنای همه تصمیم‌گیری‌ها خواهد بود
نخستین نتایج سیاهه انتشار آلایندگی شهر تهران برای سال مبنای 1396منتشر شد.
نشست هم‌اندیشی با موضوع احیای حقوق عامه در برنامه‌ریزی شهری و منطقه‌ای با حضور رئیس قوه قضاییه، شهردار تهران، رئیس شورای شهر و برخی وزیران دولت برگزار شد

سختگیری‌ بیشتر در ساخت‌و‌سازهای غیرمجاز

ابراهیم رئیسی در نشست هم‌اندیشی با موضوع احیای حقوق عامه در برنامه‌ریزی شهری و منطقه‌ای «کمیسیون‌های ماده ۵ و ۱۰۰»، با بیان اینکه همه مدیران باید در حوزه شهری خود را موظف به اجرای قانون بدانند، گفت: تخلف از قانون باید از ناحیه هرکس و با هر انگیزه‌ای ضد‌ارزش تلقی شود و کسی که تخلف از قانون می‌کند، باید هزینه آن را بپردازد.

یک تراکنش و هزار دردسر

دردسر فیشینگ برای مردم است، دردسر فعال‌‌کردن و نکردن رمز یک‌بار مصرف هم همینطور.

غیرمنتظره‌های یک سفر

با نزدیک شدن به پایان فرصت 2ماهه ایران به اروپا مسائل در حال حاد شدن بود، اخطار اروپایی‌ها به ایران از یک‌سو، مسائلی که در منطقه گذشت از سوی دیگر و همچنین اتفاقات آبان‌ماه در ایران این انتظار را ایجاد می‌کرد که باید تحولاتی صورت بگیرد.

گرد و خاک بیرانوند در تمرین

کالدرون دروازه بان ملی پوش پرسپولیس را از فهرست 18 نفری بازی با شهرداری ماهشهر کنارگذاشته اما انصاری فرد به او اطمینان داده جایگاهش را دوباره به دست خواهد آورد

روزهای‌شلوغ بانک‌ها برای رمز‌پویا

هرچند روز گذشته و با وجود رسیدن به اول دی‌ماه ضرب‌الاجل بانک مرکزی برای ازکارافتادن رمزهای ثابت و جایگزینی رمزهای دوم پویا یا یک‌بار مصرف اجرایی نشد اما شعب بانک‌های مختلف  روزهای  شلوغی را با مراجعه مردم نگران پشت‌سر  می‌گذرانند.

واقعیت افسرده سلامت روان جامعه

آمارهای وزارت بهداشت حاکی از وجود اختلالات روحی در بین 23.6بیست و سه و شش‌دهم درصد مردم کشورمان است که از این تعداد 12.7درصد دوازده و هفت‌دهم‌درصد مبتلا به اختلالات افسردگی و 14.6چهارده و شش‌دهم درصد نیز دارای اختلالات اضطرابی هستند.

تعطیلی مدارس تا پایان هفته

در پی شرایط پایدار جوی و تشدید آلودگی هوای تهران، کمیته اضطرار آلودگی هوا تصمیماتی برای امروز و روزهای پیش رو درنظر گرفت.

حمله سوم به نفت‌زدایی