14
دو شنبه 2 دی 1398
شماره 7838
بازار
23023622
02123023902
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
با رشد عرضه و کاهش قیمت گوشت، مشتریان در انتظار کاهش قیمت آلایش دام هستند.
کمبود تایر‌های ناوگان سنگین و نیمه‌سنگین باری، «کامیونتی» و همچنین «نیسان‌‌باری» سایز‌های ۱۶ تا ۲۰، موجب راه‌اندازی «سامانه توزیع تایر » به آدرس درگاه اینترنتی kala.ntsw.ir در وزارت صمت شده تا زنجیره توزیع تایر سنگین و نیمه سنگین از مرحله تولید و واردات تا مصرف نهایی شفاف‌سازی شود.
آخرین آمارهای رسمی در حالی از رشد تولید داخل برنج حکایت دارد که مشکلات واردات و ترخیص برنج‌های وارداتی موجب رشد 2 برابری قیمت خرده‌فروشی این اقلام در بازار شده است.
سهمیه‌بندی و افزایش قیمت بنزین زمینه اقبال مشتریان و افزایش قیمت انواع خودروهای هیبریدی، دوگانه‌سوز و پایه گازسوز را در بازار فراهم کرده است.
کاهش قیمت گوشت قرمز گوسفندی و گاوی و افت نسبی قیمت مرغ زمینه کاهش قیمت خرده‌فروشی برخی انواع مشتقات مرغ در بازار را فراهم کرده است.

فریب مبلمان خارجی

صنعت مبلمان به‌دلیل طیف گسترده‌ای از مشتریان که از روستاهای کوچک تا کلانشهرها و شهرهای بزرگ را شامل می‌شود، همواره بازار خاص خود را دارد. حتی زوج‌های جوان برای تشکیل زندگی مشترک حداقل نیازمند تختخواب، کمد یا برخی اقلام دیگر هستند و این شرایط موجب باقی‌ماندن مبلمان در سبد مصرفی خانوارها شده است
گشت و‌گذاری در مراکز عمده فروش مبلمان منزل و اداری بیانگر بازاری سوت و کور با حداقل مشتری است.
PDF بازار
کوتاه بازار
گرچه کت‌ها و پالتوهای چرم بسیار گران هستند اما به‌خاطر دوام، قابلیت بالای حفظ دمای بدن و البته زیبایی ظاهری، طرفداران خاص خود را دارند.