• دو شنبه 18 آذر 1398
  • الإثْنَيْن 11 ربیع الثانی 1441
  • 2019 Dec 09

اعتراض به شیوه برخورد با معترضان

2 نماینده مجلس در تذکری به رئیس‌جمهور و وزیر کشور نسبت به استفاده از سلاح علیه معترضان، اعتراض کردند و خواستار اجرای اصل 27قانون اساسی در مورد آزادی اجتماعات شدند.

بودجه ضدتورم

حسن روحانی، رئیس‌جمهور صبح اول وقت دیروز راهی مجلس شد تا لایحه به گفته او استقامتی و ضد‌تحریم سال آینده را تقدیم مجلس کند.

ویژگی بودجه 99

در بودجه سال آینده علاوه بر زمینه‌سازی برای ثبات اقتصادی، تامین نیازهای اساسی و توجه به معیشت مردم، تولید و اشتغال‌ و تقویت زیرساخت‌ها به موضوعات زیر توجه شده است:

بودجه شکننده؛ بیم‌ها و امیدها

لایحه بودجه سال آینده ایران که دیروز حسن روحانی، رئیس‌جمهور به مجلس تقدیم کرد، بیم‌ها و امیدهای زیادی را به همراه دارد؛ چه اینکه منابع بودجه عمومی دولت شکننده به‌نظر می‌رسد و تحقق منابع بودجه را با اما و اگرهایی مواجه می‌سازد.

شریان‌های بزرگراهی تهران کامل شده است

شهردار: تأمین اتوبوس داخلی ممکن است اما اجرای آن از زمان بستن قرارداد، حداقل 2سال طول می‌کشد
پس از افتتاح یک پروژه‌ بزرگراهی که برای سال‌های طولانی نیمه‌کاره مانده بود، شهردار به تلویزیون رفت و در برنامه «نگاه یک» باز هم بخش عمده صحبت‌های او به حمل‌ونقل و بخش‌های مختلف آن از واگن‌های مترو گرفته تا اجرای پروژه‌های عمرانی اختصاص پیدا کرد.

روزگار پرزخم فراموش‌شدگان

استفاده غیرانسانی از سلاح‌های شیمیایی در جنگ تحمیلی، ده‌ها هزار نفر از هموطنانمان را به درصد‌های مختلفی از جانبازی مبتلا کرد.

موج جدید ترس از قطع اینترنت

صحبت‌های رئیس‌جمهور در جلسه تقدیم بودجه بار دیگر باعث نگرانی مردم و شایعاتی درباره احتمال طرح جدایی کشور از اینترنت شد اما مقام‌های دولت می‌گویند توسعه شبکه ملی اطلاعات به‌معنای قطع اینترنت نیست.

...و ناگهان استعفای استراماچونی

خبرگزاری ایرنا دیروز با انتشار تصویری از یک نامه که به انگلیسی نوشته شده بود، خبر داد که استراماچونی از سرمربیگری استقلال استعفا داده است.

مشاور رئیس‌جمهور به‌دنبال بازگشت فردوسی‌پور

فردا سی‌و هشتمین سه‌شنبه بدون خودرو پایتخت است