2
دو شنبه 18 آذر 1398
شماره 7826
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

افزایش آمار نامزد‌ها به 16 هزار نفر

رئیس ستاد انتخابات کشور از نام‌نویسی بیش از 16هزار نفر به‌عنوان داوطلب نمایندگی مجلس خبر داد؛ آمار اولیه ثبت‌نام‌کنندگان پیش از این 13896نفر اعلام شده بود.
ویژه
اشرف‌ بروجردی، فعال اصلاح‌طلب، در گفت‌وگویی پیرامون انتخابات مجلس یازدهم، به اعتمادآنلاین گفت: لازمه اینکه مردم پای صندوق‌های رأی حاضر شوند این است که آنها حس کنند رقابت، رقابتی داغ است و همه گروه‌های سیاسی مشارکتی جدی و البته برابر با هم دارند.
​​​​​​​یک روز بعد از اجرای عملیات تبادل زندانیان بین ایران و آمریکا که با وساطت سوئیس انجام شد، رسانه‌ها از تعیین زمان سفر حسن روحانی به ژاپن، نزدیک‌ترین متحد آسیایی آمریکا خبر داده‌اند.
سخنگوی وزارت خارجه درباره آخرین وضعیت شیخ زکزاکی و پیگیری‌های ایران برای بهبود شرایط وی، با توجه به دیدار اخیر معاون اقتصادی ریاست‌جمهوری کشورمان با رئیس‌جمهور نیجریه در حاشیه نشست سران مجمع صادر‌کنندگان گاز در گینه استوایی اظهار داشت: در ملاقات اخیر دکتر نهاوندیان و آقای بوهاری رئیس‌جمهور نیجریه، موضوعات مختلف در حوزه روابط اقتصادی، تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی و همچنین موضوع آقای شیخ زکزاکی مطرح شد.
سیدمحمود علوی، وزیر اطلاعات‌ گفت: تلاش‌های گسترده وزارت اطلاعات با همراهی دستگاه قضایی و شورای‌عالی امنیت ملی و با نقش‌آفرینی مناسب وزارت خارجه منجر به آزادی مسعود سلیمانی شد.
روایت همشهری از نخستین مواجهه مجلس و روحانی پس از اعتراض‌ها

سکوت از روی نارضایتی

مجلس
نخستین حضور حسن روحانی بعد از گرانی بنزین با دیگر حضورهایش در مجلس متفاوت بود؛ تفاوتی که از زمان حضورش گرفته تا سبک استقبال و چگونگی ورودش به صحن بهارستان و گپ و گفت‌وگوهایش با نمایندگان و زمان سخنرانی و حتی ژست‌هایش در مقابل عکاسان و در نهایت هم بدرقه‌اش متفاوت و منحصر به نشست دیروز بود.
PDF ایران
کوتاه ایران
سیدمحمدجواد ابطحی، نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس در تذکر شفاهی جلسه علنی دیروز مجلس شورای اسلامی که ایسنا آن را منتشر کرد، گفت: رسانه‌ها این تصویر را بگیرند.