• پنج شنبه 11 بهمن 1397
  • الْخَمِيس 24 جمادی الاول 1440
  • 2019 Jan 31

جدال آمریکا و اروپا بر سر SPV

3 کشور آلمان، فرانسه و انگلیس با وجود تهدیدهای پنهان و آشکار دولت آمریکا در نهایت تصمیم به راه‌اندازی سازوکار ویژه مالی SPV برای ارتباط با ایران گرفته‌اند و براساس اندک اطلاعات منتشرشده، روند کار اکنون نهایی شده و این سازوکار امروز یا فردا در قالب یک شرکت در فرانسه به ثبت می‌رسد.

حضور رهبرمعظم‌انقلاب در مرقد امام ره و گلزار شهدا

در آستانه دهه فجر و چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح چهارشنبه در مرقد مطهر امام خمینیره بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضور یافتند و با قرائت نماز و قرآن، یاد آن عزیز سفر کرده را گرامی داشتند.

راز احمد

درباره احمد بورقانی بحث‌های زیادی شده است.

ارتقای ارزش سکونت در بافت‌های فرسوده تهران

این روزها اهمیت توجه ویژه به بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری بر کسی پوشیده نیست و کلیه دستگاه‌ها و نهادهای مسئول لااقل در بیان نسبت به اولویت‌دار بودن این موضوع به‌خصوص برای کلانشهری همچون تهران صحه می‌گذارند.
به یاد زنده‌یاد حسن‌حبیبی

میراث‌بان نگارستان

تهران باغ‌های زیادی داشته که شاید جز نامی از آنها در خاطر مردم باقی نمانده است.

40سال تلاش

در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند مردم ایران و دهه فجر هستیم؛ انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی به پیروزی رسید و نظام سلطه و دست‌نشانده‌های آنان را از ایران بیرون راند.

بزرگداشت احمد بورقانی در انجمن صنفی روزنامه‌نگاران

همزمان با یازدهمین سالروز درگذشت احمد بورقانی، انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران با حضور روزنامه‌نگاران و اهالی فرهنگ بزرگداشتی برای این روزنامه‌نگار فقید برگزار می‌کند.
احوالپرسی از ابراهیم حقیقی در روزهایی که دوباره سیمرغ‌های جشنواره فیلم فجر به پرواز در آمده‌اند

مراقب سیمرغ من باشید

از وقتی هوشنگ کاظمی و محمود جوادی‌پور برای نخستین بار رشته گرافیک را وارد دانشگاه تهران کردند تا بعدها که اساتیدی همچون محمد بهرامی و مرتضی ممیز به‌عنوان بهترین گرافیست‌های معاصر نام خود را بر سر زبان‌ها انداختن

4زن در سودای سیمرغ

بزرگ‌ترین بوستان بدون چمن افتتاح شد

مدیریت بحران یکپارچه می‌شود