• یکشنبه 9 دی 1397
  • الأحَد 21 ربیع الثانی 1440
  • 2018 Dec 30

مطالبات بودجه‌‌ای کلانشهر‌ها

با وجود افزایش هزینه‌ها، رشد بودجه کلانشهر‌ها برای سال آینده اندک خواهد بود
بودجه کشور در سال‌های اخیر همیشه رو به ‌رشد بوده و بودجه‌ای که برای سال 98 ارائه شد هم نزدیک به 40درصد رشد داشته است.
گزارش همشهری از تجمع دانشجویان علوم و تحقیقات و اعتراض به سیاست‌های‌دانشگاه‌آزاد

با مسئولان‌دانشگاه‌آزاد حرف داریم

نگاه‌های سرخ و‌تر، ساختمان اصلی دانشگاه را واکاوی می‌کند.

چرا نمایندگان استعفا می‌دهند؟

در کشوری چون ایران که دارای منابع و درآمد محدود و انتظارات و ‌مطالبات مردمی نامحدود است، ضرورت نگاه راهبردی، استراتژیک و درازمدت و نیز دوری از رفتارهای پوپولیستی مدیران تصمیم‌گیر و اجرایی، شرط تحقق و به ثمر نشستن هر ایده و برنامه‌ای است.

غش در رسانه

در دوره‌ای که توسعه فضای مجازی و رسانه‌های مبتنی بر آن انسان جست‌وجوگر را در وانفسای تمیز اخبار درست از نادرست حیران می‌کند و آشنا نبودن با این فضای رسانه‌ای حتی خواص را به اشتباه می‌اندازد چگونه باید مسیر خویش را از میان شلوغی اخبار سره و ناسره پیدا کنیم؟
چگونه فرانسوی‌ها ماشین‌آلات کارخانه انگلیسی تالبوت را به ایران فروختند؟

پابه‌پای فرانسوی‌ها از کاونتری تا جاده مخصوص

همیشه پای فرانسوی‌ها در میان است؛ حتی در جایی که فکرش را هم نمی‌کنید. سده‌های متمادی جهان غرب از نگاه ایرانیان یک نام داشت: «فرنگ». ایرانیان غرب را با همه جهان تمدنی‌اش در قامت فرانسه یا همان فرنگ می‌شناختند.

زخم کربلای‌4 ‌سر باز کرد

ادعای محسن رضایی فرمانده سپاه دوران جنگ درباره کربلای 4 و طرح این موضوع که این عملیات برای فریب دشمن انجام شده است، پرونده غم انگیزترین عملیات دفاع مقدس را دوباره گشود؛

سال دگرگونی

سال میلادی 2018 فردا به پایان می‌رسد. در این سال خاورمیانه شاهد فروکش‌کردن 2جنگ سوریه و یمن، آمریکا گرفتار مخمصه ترامپ و اروپا ناآرام و متلاطم بود.

در پیچ وتاب انتخاب

جلسات کشدار برای نهایی‌شدن فهرست فیلم‌های جشنواره فجر بی‌وقفه ادامه دارد. هیات انتخاب که فهرست 10 فیلم بخش نگاه‌نو را هم درساعات پایانی جمعه شب بارانی تهران و بعد از ساعت‌ها بحث‌و‌جدل در ساختمان موسسه رسانه‌های تصویری نهایی کردند برای جمع‌بندی فهرست فیلم‌های بخش مسابقه اصلی همچنان در تلاش هستند.

بازخوانی بیانات منتشرنشده رهبرمعظم انقلاب درباره وقایع سال 88